Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Jeg har had det nå i fem mnd. Får hjelp,men klarer ikke bi frisk. Det eneste jeg klarer og tenke på er døden. Akkurat nå er mannen ute med jenta,lurer på om jeg skal ta livet mitt. Har ødelagt livet mitt
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Ja jeg har det og har hatt det. Det er kun tvangstanker du har du har om døden. Det er forskjell på om du har flyktige tanker om døden eller tenker og planlegger døden. Det er tankene som styrer følelesene dine. Det viktigste er at du får hjelp enten det er via tabl og/eller psykolog. Den ene hjelper den andre. Men det tar tid. Du får oppturer og nedturer. Hold ut, det var så legen min sa. Han hadde aldri hørt om noen som ikke ble bra. Den setningen tok jeg til meg og jammen ble jeg bra. Hold ut, det blir bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå