Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Vi er nygifte. Har bare vært gifte noen måneder. Har barn sammen og elsker hverandre høyt. Han var på kollegafest nylig. Går veldig sjeldent på fest. Kom hjem kl ni morgenen etter. Han var helt stresset. Kom i taxi og fortalte at han hadde sovnet på nachtspiel. Kom etter hvert frem at han hadde sovet på sofaen sammen med en ex han arbeider med. Det var to til som sov på dette nachtspielet. Han var veldig fortvilet og ba om unnskyldning hundrevis av ganger for at han hadde gjort meg så redd.. Hadde dere trodd på dette??
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Du må egentlig selv velge om du tror på det eller ikke. Og om det er sant eller ikke, får du egentlig bare drite i.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Trodd på hva? At han sov på sofaen med eksen? Ja, ellers hadde han vel ikke fortalt det? Men jeg hadde blitt skikkelig sur!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Hadde nok ikke gjort det slutt eller laget noe stor bråk. Men blitt veldig såret og forlangt en klamydia test.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 tja.. hadde vært yderts mistenkelig. du kan jo spørre han hvordan han klarte å sovne av på sofaenmed eksen istedenfor å dra hjem til deg? hadde nok klikka loddrett.
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Jeg ville vel lurt på hvem de andre var, hvorfor han var på nachspiel hos henne og hvorfor han blir så full at han ikke klarer å komme seg hjem. Hadde blitt veldig skuffa!!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 skuffa er bare forbokstaven... luerer også på hvorfor han satt så lenge oppe og drakk med eksen sin istede for å dra hjem.. er mange menn, nygift eller ikke med svin på skogen... (er det det det heter)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #8 Skrevet 23. august 2009 Hi her,,, De var ikke på nachtspiel hos henne, men de var der begge to.. Jeg kjenner godt en av dem andre som var på nachtspielet og vedkommende satt sammen med min mann i taxien på vei hjem.. H-n var like stresset for h-n har en ektefelle hjemme.. Jeg var så sint at jeg dirret.. Jeg var allered stått opp med barna våre da han kom hjem. Jeg hadde ringt hundre ganger på en tlg som det ikke var mer batteri på.. Jeg hadde vært så redd. Han vet ikke hva godt han kan gjøre for meg og sverger på sitt liv at det ikke har skjedd noe, men jeg klarer ikke helt å slippe mistenksomheten.. De har en historie sammen og hun har aldri helt latt ham være i fred. Legger an på ham hver eneste kollegafest. Dette har han fortalt meg fordi han synes det er ubehagelig.. HI
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #9 Skrevet 23. august 2009 sorry, men hvor ubehagelig kan han egentlig synes det er når han er sammen med henne en hel natt.. eh, sovner på sofaen? jaja, er glad det ikke er min mann. må bare si at det er jo perfect timing å bli fri for strøm på nachspiel med eksen.
Countess Skrevet 23. august 2009 #10 Skrevet 23. august 2009 Det du må finne ut er jo om du kan tilgi han for det elle ikke. Om du ikke vil klare det er det jo greit, hvis du klarer det må du vel bare starte prossessen for å klare å glemme det! For å si det sånn, så kunne han gitt deg ganske mange dumme uskyldige historier før han fortalte deg sannheten! Og da mener jeg ikke sånn "vær gla han vær ærlig", for det synes jeg er det minste man fortjener! Men jeg mener at hadde det skjedd mere hadde han nok ikke innrømt at han var med henne i det hele tatt! men for meg er dette kraftig overtramp, og min mann skulle fått JOBBET HARDT for at det skulle blitt bra igjenn. kvalmt! Men ønsker deg lykke til Dra en tur til ei venninne senere du! Alltid godt å få ut litt aggresjon, og samtidig få litt råd fra en venn
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #11 Skrevet 23. august 2009 Betyr ikke at det ikke har skjedd noe bare fordi han forteller at X'en var der...det kan hende han er redd det skal komme frem på annen måte, så han velger å innrømme det nå, uten kanskje å innrømme hele historien..? Vet ikke, men å sove "på sofaen med x'en"...hva mener han egentlig med det? At han har ligget og holdt rundt henne uten at det skjedde noe? Er jo ganske intimt med to voksne personer på en gjennomsnitts sofa, er ikke så mye plass der....? Uansett synes jeg han har sviktet deg, og begått et slags overgrep mot forholdet deres, av mangel på bedre uttrykk. Han har selv fortalt deg at x'en driver og legger an på han, da er det utrolig respektløst å sove sammen med henne hele natten mens du sitter hjemme og engster deg! Hva forventer han egentlig at du skal tro om dette??!!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #12 Skrevet 23. august 2009 Jeg hadde vært veldig skeptisk her for flere grunner; 1) De har en historie sammen 2) Han sier hun er innpåsliten og misliker dette sterkt? Hvorfor i all verden satt han oppe så seint med henne og drakk, sovnet de tilfeldig på sofen? 3) Han forteller deg dette fordi han er smart og gjør det før noen andre bekjente forteller deg at de så dem sove sammen på sofaen. 4) Han sendte ikke melding eller noe og sa ifra? 5) Det var alkohol i bildet 6) Det høres igjen veldig rart ut at han sover med en som han ikke liker noe særlig. 7) Hun er gal etter ham.. På den andre siden kan det være som de andre sier at han ville være ærlig med deg.. Har de vært sammen mye før? Har noe lignende skjedd??
~Roskva~ Skrevet 23. august 2009 #13 Skrevet 23. august 2009 Jeg kjenner ikke din mann, så jeg vet ikke om du bør tro ham. Men hvis MIN mann hadde kommet hjem og fortalt den historien, så hadde jeg trodd ham, ja. Jeg hadde vært rasende fordi jeg hadde vært så redd, men jeg hadde trodd ham :-)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #14 Skrevet 23. august 2009 Jeg hadde vel hatt lyst å tro på ham i allle fall... Men jeg vet ikke om mistenksomheten min hadde klart å slippe taket...
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 23. august 2009 #15 Skrevet 23. august 2009 Absolutt ikke. GRAV MER, og hør etter mellom linjene
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. august 2009 #16 Skrevet 23. august 2009 Hvis ikke nachspielet var hos henne, hvorfor endte de opp der da? Jeg hadde nok slitt med denne. Skal de fortsette å treffes på fester etter dette? Mens du sitter hjemme og lurer? Nei den var vond! Håper dere finner ut av det!!!! =)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #17 Skrevet 23. august 2009 Nei, det hadde jeg ikke trodd på. Det har skjedd noe, to fulle mennesker sammen på en sofa på nachspiel, og det har vært sammen før.
Gjest Skrevet 23. august 2009 #18 Skrevet 23. august 2009 Jeg hadde ikke trodd han, men jeg har en bitter erfaring da. Kan jo fullt ut skjønne at din mann er stresset for at han sovna på sofaen med sin x, for det kan fremstå værre enn det virkelig var. Håper det ordner seg, og at det er som din mann sier, de bare sov )
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #19 Skrevet 23. august 2009 HI her igjen. Da har jeg fått pratet mye med mannen min.. Han går ut ca to ganger i året. Han er en hjemmekjær mann. Han går ytterst sjeldent på kollegafester, men før vi ble sammen var det ofte. Det var i forbindelse med disse festene han innledet et fohold til henne. Det var aldri seriøst. Mest sånn sex i fylla. Prøvde litt å ha forhold men han mente det ikke fungerte så det ble mer eller mindre slutt.. Samme sommer det ble over med dem, traff vi hverandre. Vi har vært sammen i fem år. Han har vært på 5 kollegafester i løpet av disse fem årene. Og en kollegatur. Jeg er egentlig ikke sjalu av meg, men jeg har liksom alltid vært litt sjalu på denne dama. Dette vet mannen min. Han har vært ærlig hver gang de har vært på fest. At hun har lagt an på ham, men at han har avvist henne høflig og sagt at han fremdelses er i et lykkelig forhold. Så kommer han nå fortvilet hjem etter denne kollegafesten. De har vært på et lokale hele kvelden. Da det ble avsluttet der, dro de en liten gjeng til en av de mannlige kollegaene. Der spilte de gitar og sang og drakk og hygget seg. Han ble altfor full, sier han. Men han husker alt. Han sovnet på sofaen. Våknet opp og så at ex-en sov i andre enden. På den andre sfaen lå to andre kollegaer. Deriblandt den ene jeg kjenner. Han kastet seg rundt og ringte etter taxi med en gang han våknet og kom seg ut. ( fikk låne tlf til sin kollega) Jeg stoler på mannen min og han har aldri aldri gitt meg en grunn til ikke å gjøre det-noengang! Han er en veldig snill og god mann.. Jeg stilte hundre spørsmål om kvelden og han sier at ingenting har skjedd. Han sverger! Jeg har selvsagt lyst å tro mannen min. Han er en god mann. Vi giftet oss for noen måneder siden. Men jeg kjenner likevel at jeg ikke klarer helt å slippe den vonde følelsen i magen. Jeg er veldig hormonell om dagen. Gravid og følsom. Nettopp derfro er mannen min så fortvilet for han vet hvor redd jeg har vært. Ha sier også at han hadde blitt kjempesinna om det var jeg som kom hjem kl ni neste morgen etter en fest. Så han skjønner godt hvorfor jeg reagerer som jeg gjør.. Han vet ikke hva godt han skal gjøre for meg.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #20 Skrevet 23. august 2009 Jeg hadde gått ut av mitt gode skinn for å finne ut av om han snakket sant. Kan jo hende det stemmer, og at han forteller deg det er jo et godt tegn også Selv om det er patetisk så hadde jeg spurt hun andre berta, og sjekket tlf og e-posten hans.
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. august 2009 #22 Skrevet 23. august 2009 Jeg hadde nok trodd denne, men sagt at det gjør jeg ikke igjen! Forventet at han ikke ble med på flere nachspiel med henne faktisk!! Håper det løser seg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå