ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 dere som byttet navn da dere giftet dere.. skrev dere rundt å informerte om det, eller tok dere det som d kom etterhvert som ting kom i posten? tenkte for eksempel blader dere abonnere på, eller medlemskap ol... eller oppdatere slik seg av seg selv. ?
Gjest mphs Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Bytter sertifikat, skulle likevel ha nytt pass like etter så ordnet nytt, ordnet nye bankkort, gå beskjed til alle medlemskap, forsikringer osv osv Det skjer ikke av seg selv.
Gjest Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 som mphs husk også at personalavdelingen på jobb må få beskjed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå