Gjest eelis+guttespire Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Jeg ble lagt inn på føden på UNN på fredag i hui og hast etter en liten blødning og det som viste seg å være regelmessige rier. Jeg kobles fra det riedempende dryppet i kveld, og er veldig spent på hvordan dette skal gå! Er 31+6 i dag, og ikke heeelt klar for å bli mamma riktig enda. Jeg er ved godt mot, selv om jeg har hatt noen tak på tross av dryppet disse dagene jeg har vært her, og håper at jeg er klar for hjemreise i morgen. Riene er ikke regelmessige lenger, og det er jo et godt tegn. Livmortappen er litt forkortet, men jeg har ingen åpning, så legene og jordmødrene er også ganske sikre på at dette skal gå bra :-) Så vi får satse på at lillegutt trives så godt i magen at han bestemmer seg for å bli der inne i noen uker til! Kryss fingrene for oss da :-)
september.gull. Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Ja krysser alt som er:) stå på!!! lykke til!!!
cakes Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 lykke til... får håpe han blir der litt til ja! men det går nok bra uansett:)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Oj, det var i tidligeste laget. Håper alt går bra da:) Jeg fikk selv noen sammentrekninger som ikke var så gode her om dagen og de kom regelmessig, men så gikk det over og har ikke kjent noe siden. Men blir jo litt nervøs der og da for at det skal være noe. Vil jo helst ikke føde prematurt. Er 33+3. Jeg krysser fingrene for dere, og håper minsten vil holde seg inne noen uker til
Nangiliama Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Åå.. Krysser fingrene masse for dere! Håper han blir på "hybelen" sin noen gode uker til! Masse masse lykke til!
Gjest eelis+guttespire Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Takk for lykkeønskninger! Jeg håper at han bestemmer seg for at han ikke vil ut enda, ja. Hjertelyden har vært fin hele veien, og jeg kjenner masse liv, så jeg tror ikke han kommer før om en stund. Håper på et par uker i hvert fall. Jeg har uansett avlyst alle stressende aktiviteter fremover, så jeg er forberedt på en del sofasliting de neste ukene, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå