mirredutt Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Titter litt på brudekjoler på finn og kom over denne. Sjekk den sløyfa, hehe.. Var vel typisk bryllupsmote tidlig på 90-tallet. Tror jeg foretrekker en enklere kjole, hehe http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18691946
Cat.68 Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Hehehe Uff, jeg måtte knise. Dette MÅ ha vært et bryllup fra 80 tallet kan ikke skjønne annet. Hvilken storlek ser du etter da. Jeg selger min fra betydlig nyere dato i str 44 (kan syes inn og ut) til 2000;- Du kan se bilder på den her www.swedishflower.piczo.com
mirredutt Skrevet 23. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2009 Så flott du var! Vi har ikke satt noen dato for bryllup enda, jeg bare titter på kjoler og drømmer meg litt bort. Har vært sammen i 12 år, så nå synes jeg det er på tide at han får ut fingeren! Hehe
ippemo får augustbaby Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Jeg tok meg den friheten å sende deg litt brudekjolereklame på pm ;-)
ippemo får augustbaby Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Cat.68 - dere giftet dere den dagen min sønn ble født! Tenk at du hadde en av ditt livs største dager samme dag som jeg hadde en av mine vondeste! Hihi
Koseklompen Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Nommen..det var da snasen kjole..skikkelig puffermer og megasløyfe bak..
Cat.68 Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 Åhhh så gøy da, da har snart din lille prins 4 års dag da ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå