lystpå Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Hei! Noen som vet hvordan man overfører hjertelyden til data med den ledningen som fulgte med baby sounden? Står jo ikke noe om det i bruksanvisningen???????
på'an-igjen? Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Først må du forsikre deg om at mikrofoninngangen er aktivert, dette gjør du på avanserte instillinger på høytalerne, så må du laste ned et audioredigeringsprogram (jeg brukte et gratis som heter audacity-men du finner sikkert flere hvis du googler) så er det bare å plugge i og sette i gang...
♥Bubble♥ Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Du finner et program på PC'en din som heter enten"lydinnspilling" eller "sound recorder" da får du opp et lite vindu, plugger ledningen du fikk med i mikrofoningangen og trykker "start innspilling" Lykke til
fått nr 2 <3 Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 hvordan får dere til å legge ut lydfilen på internett feks? får bare beskjed om at det er feil filtype jeg, brukte lydinnspillingen på pcn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå