Gå til innhold

Mensensmerter og kald mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kun 3-4 uker igjen til termin og har det siste døgnet vært plaget med konstante mensensmerter, noen som vetom det er normalt?

Ha også begynt å få en sånn kulde-følelse, som om magen er veldig kald, noen som har hørt om det før?

Takker for all svar pg råd jeg kan få;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har har også hatt dette som du beskriver.. Jeg har 4-5 uker igjen til termin.. Men jeg vet ikke noe om hvorfor eller hva dette kommer av..

Skrevet

Kulla vet jeg ikke.Men mensmurringen er jo sikkert kynnere..morkaka øver seg til fødselen..Sammentrekninger....Bare bra =)

Skrevet

Jeg har tre uker til termin og har også begynt å få masse menssmerter i tillegg til alle kynnerene jeg har... Så tenker noe er på gang... Ikke sikker på hva, men... Farlig er det nok ikke. Er vel bare kroppen som øver seg på det som skal skje snart =)

Er stort sett også bestandig kald oppå magen, litt rart igrunn, for resten av kroppen er veldig varm =)

Skrevet

Var på sykehuset to ganger i går p.g.a menssmerter. Da hadde slimproppen gått kl.05.00 på morgenen. Siden jeg har født før tiden og med styrtfødsel begge gangene ville de ha meg inn på kontroll. Først for å se på aktiviteten med kynnere og rier, deretter for å sammenlikne åpningen og for å se om disse smertene hadde noe effekt. Desverre var ikke åpningen blitt noe større i løpet av timene jeg ventet Hadde 3 cm begge gangene, men jordmor sa jeg var "supermoden". Hun sa også at det er vanlig med mensmurringer fra uke 36.

Kald mage har jeg ikke noe greie på.

Skrevet

Magen min har vært iskald i flere mnd den (er nå i uke 36). Jeg kan ha hetetokter og være kjempevarm ellers, men magen er iskald likevel. Vet ikke hva det kommer av. Kanskje den store magen har gjort at blodårene har blitt dratt til sidene?

Skrevet

er i uke 33 og har planlagt keisersnitt i uke 38. Har hatt mens smerter nå i par dager og litt mindre aktivitet i magen som kanskje tilsier at der ikke er så god plass mer heller ;-D har på følelsen at d trykker veldig nedover og blæra rommer ikke mye nå før jeg må på do. er flergangsfødende men synes selv at dette var jo litt tidlig å begynne med nå men ser jo at det er flere her inne som føler d samme ;-D magen min kjennes også kald ut noen ganger men har tenkt at den stikker jo mye lengere ut enn andre deler av kroppen og kanskje derfor og i tillegg til at d ikke er like stor aktivitet der inne.

Skrevet

Menssmerter hadde jeg i første tri (kraftige) men ikke senere i svangerskapet. Er nå i uke 34.

Magen er så og si alltid herlig kald, i motsetning til resten av meg som er varm og svetter ganske så ofte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...