Gå til innhold

Kan jeg komme tittende inn med dere?


4ever

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg har tidligere svangerskap titten innom Snart Mamma, men kunne tenke meg til å prøve meg litt her sammen med dere også :)

 

Jeg er 31 år og 3 barnsmamma til 3 flotte jenter født: -98 -06 og -08

Jeg venter nå mitt 4.barn som gynekologen nesten var sikker på er en gutt. (jeg tror det ikke før jeg får se det ;) )

 

Vi var i grunnen fornøyde med de 3 vi har (har ei jente fra tidligere forhold), så denne lille bonusen var ikke akkurat planlagt. STORE omveltninger og tankene har gått i bølgedaler den første tiden. Men nå bare gleder vi oss til dette lille nye vidunderet melder sin ankomst.

 

Vi forbereder oss på noen tøffe år fremover, og tar gjerne imot tips og råd fra flere mangebarns mødre med 3 tette :) Regner med vi må organisere oss litt bedre fremover.

 

Vel, denne gangen har jegikke vært så nervøs som tidligere. Jeg har hatt 2 Ex.U, og 4 Saér tidligere, og går på blodfortynnende medisiner i svangerskapet pga. Leidenmutasjon.

Tror dette går veien, etter å ha fått fin oppfølging med UL på sykehuset.

 

Jeg driver med hester (hobby), Bengal oppdrett, har hund og noen kaniner. Så jeg kjeder meg sjeldent.

Ellers jobber jeg som helsesekretær på et legesenter.

 

Håper det blir en fin tid fremover her inne, hvor vi alle får gå helt til mål, og hilse på se små nurkene i løpet av Februar neste år.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen!! :-) Håper formen er fin!

 

Når har du termin? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Formen er for første gang i mine svangerskap helt grusom, men jeg kan ikke klage, har slippet unna kvalme de 3 første gangene..

 

Terminen er 25.Februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...