Gå til innhold

Vil ha vinterbryllup i trøndelag:) Tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lite aktivitet på bryllupsbloggen.. Så prøver litt her:)

 

Har lyst til å gifte oss januar 2012, og tenker myyyye på dette (som mange kvinner gjør :P )

Vil gjærne ha tips, til festlokale, vielsesplass, innhold i festen og myyye mer.

 

:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man har jo ikke så mye garanti for snø lenger, så hvis man vil ha snø, bør man arrangere det i innlandet, som f.eks namsskogan, meråker, røyrvik, røros kommune. Er det nord eller sør-trøndelag det er snakk om?? I namsskogan har man jo familieparken som arrangerer vinteraktiviteter, hvis man f.eks ville arrrangere noe i tillegg til selveste bryllupet. Eller vil ha hest og slede.

 

Et vakkert festlokale (som ligger i Inderøy kommune) er Jegtvolden fjordhotell. Nydelig festlokale!!!

Skrevet

Det bare "må" bli Røros det. Kaldt, snø, fakler i sneen, hestesleder - sjekk med Røros Turisthotell - de hjelper gjerne til.

Skrevet

vet om noen som hadde bryllup på Utistu i Oppdal(sør-trøndelag). Det var utrolig nydelig, magisk vinterstemning.

Er jo mye snø på Oppdal, så ville nok valgt enten der eller røros(som også har en del snø).

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...