magefølelse :) Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Noen som har erfaring eller mening? Vi står mellom brio happy duo, og simo duo... Syns det er fordeler og ulemper med begge.. Syns simoen virker robust, stor, god plass i bag, tradisjonell, litt tung, litt hengslete/ustabilt styre... Syns brioen er finest, litt liten bag (gjør vel egentlig ikke noe det nåe vi venter i jan? Babyen vil jo være veldig liten når vi skal bruke voksipose oppi..) lettere å bære... hm.. kom gjerne med formeninger!
Terese med to jenter Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Jeg har bestemt meg for brio... sto også mellom simo og brio, men da jeg kommer til å ha vognen i bilen en del synes jeg det var en fordel med en lett vogn... Så synes jeg den er skikkelig stilig også da
venter mars-jente Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 hmm... eg synes simoen er finest, men da liker eg dei tradusjonelle tingene... Min kjære spurte om vi skulle velge ei med tre hjul, da den sikkert var lettere å svinge med.... men ser meg heilt uenig
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Hva med emmaljunga duo edge? den er stor og robust, men ikke så tradisjonell og tung som simo
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Vi valgte Simo, syntes bagen i Brio så så liten ut. Har termin i november, så det blir mange mnd med vinterpose. Vi bor dessuten "på bøgda" og trenger en vogn som er lett å trille på slapsete grusveier.
♥Madame_Mim♥ Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 jeg valgte Simo. Synes den er finest og hadde best fjæring synes jeg. Trenger ikke å ha den så mye med i bil, så da var ikke vekta utslagsgivende. Vi bor også på bygda med grusveiser og så som så brøyting. Synes også at det er veldig greit å ha en stor bag.
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 Vi har kjøpt brio happy duo, og jeg gleder meg til å trillle den:) Synes den er finest, og har hørt mye positivt om den
magefølelse :) Skrevet 24. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2009 Forskjellige meninger her inne ser jeg.. men godt mange tenker samme som meg.. Ja, jeg har også kikket litt på emmaljunga-vognene. Har et vennepar som er veldig fornøyd med den.. Er sånn type vogn jeg liker.. men syns det var ganske mange rare farger?? Eller? Ang simo og brio har vi tenkt brun
Anabelle2010 har født! Skrevet 24. august 2009 #9 Skrevet 24. august 2009 Jeg kjøpte min Simo duo til vår første for snart 6 år siden. Jeg valgte den vogna fordi den var stor og stabil, veldig god demping og gode lufthjul. Du kan også tilte håndtaket på Simo. Jeg bodde i utkanten av byen og det var veldig godt med en stabil vogn når du skal forsere dårlig pløyde og smale fortau. JEg hadde vogna mye inn og ut av bilen og den er jo ikke av de letteste, men så hadde jeg ikke tid til å løpe på treningsstudio heller ;o) Nå venter jeg vår tredje og har fremdeles den samme vogna. Den ser like fin ut i dag og siden vi nå bor mer landlig til blir det fint å ha en stabil vogn i alle opp- og nedoverbakkene. Men... Emmaljung sine vogner er jo veldig lekkre i designet ;o)
magefølelse :) Skrevet 25. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 25. august 2009 Ja enig.. emmaljunga har fått litt nye farger siden sist jeg var inne å kikket på den.. Takk for alle tips og formeninger! Kom gjerne med fler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå