AussieAnette Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Merker at jeg får litt pes for min tankegang (spesielt fra min bror), men jeg orker ikke tanken på å ha et sånt tradisjonelt bryllup hvor man danser brudevals mens alle ser på, hvor man har en toastmaster som prøver å være morsom, hvor vi skal mate hverandre kake osv. hehe. Så her er min ide: Først skal vi vies på et hotel, med brudekjole og dress og hele pakka. Borgelig vielse. Så ta bilder og sånn og så hiver jeg av meg kjolen og på med noe mer praktisk. For da skal vi nemlig ut i skogen. I en gamme (som det er plass til 70 personer). Her skal den eldre garde ha quiz med å gjenkjenne gamle gjenstander, mens de under 60 skal ut og ha diverse leker. Med leker mener jeg pil og bue, dart, øksekasting, rapellering, kjøre over et dyp med en "stolheis" lignende sak osv osv. Er et firma som arrangerer dette altså. Så når det er gjort er det inn i den koselig gamma med bål og greier og ha 3 retters middag og åpen bar. Har smakt maten (den er nydelig). Så blir det eventuelle taler og sånn under middagen/desserten. Skal også en kaker etterpå. Nå skal det sies at vi begge er glad i naturen Ser for meg at det blir litt reaksjoner, men det er vår dag og det er vi som bruker nesten 60 000 kr på dette. Basta!! Hehe..
happygilmore Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 På tross av at jeg eeelsker tradisjonelle bryllup, så må jeg si: dette høres helt FANTASTISK ut! Et minne for livet, for dere og gjestene Lykke til!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Hvis dere begge er mennesker som elsker naturen og er mye ute, vil vel de fleste reagere positivt på dette og tenke at dette er jo typisk dere:)))) Men sikkert noe som synes dette blir litt vel spes, men de får du bare har noen gode arrgumenter på lager:)
christina88 Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 kunne heller ikke tenkt meg prinsesse bryllupet, så vi hadde vårt preg på festen. vi hadde karaoke, og ellers ganske fritt, ikke noe tids greier å følge, og tebakemeldingene var bare positive:) folk likte det at ting ikke var sånn som vanlig, der alle sitter på sin plass og følger et tidsplan. jeg blir bare flau av sånn toastmaster og masse taler og alle skal se på deg/dere ... skulle ønske flere tenkte som deg, helt genial plan. håper jeg blir bedt i et sånn bryllup en gang. da er det snakk om og kose seg og ha det moroi bryllup.
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Vil tro at dette vil gi et større minne for livet, både for dere og gjestene enn et tradisjonelt bryllup. Om dette er dere, så synes jeg dere skal gå for det. Viktig å informere gjestene om kleskode da ;o) Synes din bror dette er dumt, trenger han da ikke bli med på leken. Si han kan komme til maten.
Gumman :-) Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Syntes det de rhørtes ut som er knallbryllup!!!!
AussieAnette Skrevet 23. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2009 Så bra at det er mange med positive tilbakemeldinger på ideen. Og ja, ser at folk må få beskjed om å ta med seg et skift til å være ute i. Ser for meg folk kaste øks og rapellere i dress og kjoler
Kanskje2010 Skrevet 23. august 2009 #8 Skrevet 23. august 2009 Synes dette høres helt fantastisk ut. Go for it!!! Dette er deres dag, og da får dagen bli AKKURAT som dere ønsker. Hilsen nygift;)
mymy Skrevet 23. august 2009 #9 Skrevet 23. august 2009 Jeg hadde storkost meg som gjest i et slikt bryllup!
kajfla Skrevet 23. august 2009 #10 Skrevet 23. august 2009 det høres helt fntastik ut!!! lykke til!!!!
nitro circus Skrevet 23. august 2009 #11 Skrevet 23. august 2009 Flott da! Vi er også fornøyde med at vi ikke fulgte strømmen i tradisjoner i bryllupet vårt!!! Det er jo såå gøy å gjøre noe man har lyst til......
nybegynner07 Skrevet 23. august 2009 #12 Skrevet 23. august 2009 Er det på Tjøme? Var der med jobben. Selv var jeg svært negativ, men det ble utrolig moro! Gravide meg var med på alt og maten var nydelig... Når det er sagt så tror jeg at det er viktig at gjestene blir "advart", men det hadde du tydeligvis tenkt på... Vi hadde et veldig tradisjonelt bryllup, men kuttet ut alle sangene. Ble noe baluba med en gang, men ingen sa i ettertid at de hadde savnet det. Husk at det er brudeparets dag og INGEN andre.
AussieAnette Skrevet 23. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 23. august 2009 Det er på Tjøme ja. Var der med studentrådet for en god stund tilbake, og jeg syns det var den beste maten jeg har smakt og aktivitetene var utrolig artige. Så dette har jeg hatt lyst til lenge, må bare få spart opp nok penger først
rødt&blått Skrevet 23. august 2009 #14 Skrevet 23. august 2009 Syns det hørtes veldig gøy ut!! Jeg mener at et bryllup skal gjenspeile litt av hvem som faktisk skal feires i et bryllup da, så om dere er friluftsmennesker vil jo dette være helt ideelt!! -om det er der jeg tror det er, har du jo utrolig vakre omgivelser i tillegg, altså et perfekt sted for fotoshoot også!! Ps! Du trenger jo ikke si så mye om hvor festen skal være. Går nok an å sette opp en buss til gjestene, så blir det litt overraskelse også!! -og det kan hende at det er noen over 60 som gjerne vil delta på morroa!
nybegynner07 Skrevet 23. august 2009 #15 Skrevet 23. august 2009 hun ene jeg jobber med er 65 og hun var med på alt...
Nikki 75 Skrevet 24. august 2009 #16 Skrevet 24. august 2009 Synes det høres ut som et kjempebryllup. Men jeg ville ikke forventet at gjestene stilte i finstasen, jeg ville heller gitt beskjed i innvitasjonen at antrekk = fritidstøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå