Gå til innhold

Hvilken hengevugge er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg en hengevugge til babyen. Men det er så mange å velge i. Har sett på den indiske babyvuggen hos laidback.no, slyngevuggen og sovgyngen hos purnatur.no og amby baby-vuggen. Hvilken bør jeg velge?

Kan sovgyngen bare vugges opp og ned, eller også fram og tilbake?

Er det noen av dem som er mer praktisk i forhold til de andre?

Tar stativene mye plass? Litt vanskelig å finne feste i taket dersom den skal henge, noe jeg egentlig vil mest, men et stativ kan jo flyttes rundt omkring.

Når den henger på soverommet, kan den henges ved siden av sengen, eller bør den henge over sengen vår? Blir det ikke liten plass til oss da?

Hvilke erfaringer har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring med vugger, men vi har tenkt å ha den indiske babyvuggen fra laidback. Har hørt fra venner at den har god kvalitet og at babyene har trivdes i den. Synes så langt at det er den fineste jeg har sett også.

Skrevet

Vi skal også ha en hengevugge, og jeg står mellom byssanlull og jutevugga fra purnatur. Syns den fra purnatur er finere, men tror kanskje byssanlullen er best, så går nok for den.

:)

Skrevet

Vi har den fra purnatur, og har vært veldig fornøyd. Tar jo litt plass, men det går fint. Vår har hengt i taket. Fint slik at søsken ikke har nådd opp. :)) Blir nok å henge den opp igjen til nr.6 ankommer i februar.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Er vuggen fra purnatur så enkel og grei å ta med seg på overnatting/ reise som den ser ut til med det mobile veggopphenget? Hvor mange mnd kunne du bruke vuggen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...