Gå til innhold

Vi har allerede bestemt navn :)


hellomynameis...

Anbefalte innlegg

Jeg er bare i uke 10 men vi har allerede tenkt på navner :)

Vi skal ikke vite kjønnet på UL så vi har tenkt både på gutt og jente navner.

Om det er gutt så blir det Niklas og om det er jente så blir det Sofia.

 

Flere som har allerede tenkt på navner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å være frekk, det er to pene navn.. Men hvorfor akkurat de.. Jeg har fått unge i år.. i feb.. alle unga heter enten Niklas og matihas og sofie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sviver litt innom april klubben her... litt ivrig da jeg først var i febr... gikk galt etter 7. uke men jippi igang igjen...men akkurat startet = termin 5.mai... men stille i den klubben ennå:)

men merkelig tanke det der.... har selv allerede navn nesten klare.. spennende

koselige navn men enig med Mel_88 at utrolige vanlig navn for tiden, men pytsan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at de hadde blitt så popular, her i nord norge (bor i tromsø) er de ikke så vanlig tror jeg. Kjenner ingen med barn som heter Niklas eller Sofia.

 

Men jeg bare liker dem og sånn er det bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de var kjempefine;) kjenner 1 barn som heter sofia( og foreldrene hennes ville ha noe spesielt;), og ingen som heter niklas...(bare voksne);) jeg kjenner ganske mange små;) men det sikkert forskjellig hvor enn kommer i landet;) Og hvis det er flere som skulle hete det, så er det vel viktigst at dere liker det;) Det blir nok veldig bra!

 

Masse lykke til med graviditeten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også tenkt på navn, er bare 8 uker. Men her er ingenting bestemt. Ene dagen syns vi ett navn er finest mens neste dag har vi helt byttet om.. Er så utrolig mange fine navn der ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med å ha funnet navn! Jeg er og fra Tromsø, og jeg kjenner ei Sofia, og en Niklas, så for meg er det ikke veldig vanlige navn. Sofie derimot...

 

Selv har vi nok lang vei igjen før vi har bestemt oss for navn, men så har vi jo mange måneder på oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej igjen, som sakt mente ikke være frekk..

 

Jeg vet ikke helt hvor mange barn som er født oppi tromsø for tiden.

Men her nedi OSLO og rundt Heter de fleste barn det, er baby bom her. så til å med på nyhetene at det aldri hadde blitt født så mye barn i oslo før som nå.. Kanskje godt noen i tromsø også må få lov å hete det :P

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vi tenker også på navn. Gjorde det tidlig forrige gang også. Vi har ett navn av hvert klart til fødselen, for vi vil ikke vite kjønnet på forhånd. Dette med å tenke på navn så tidlig er jo for at vi vil gå og tenke litt på navnet i forskjellige situasjoner i forhold til barnet. Sånn som at det ikke skal bli mobbet feks. Her synes jeg det blir litt vanskelig, for vi bor på bygda. Der blir navnene uttalt annerledes, så vi har det broblemet. Lykke til med navnevalget :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...