Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Sambo har vært borte i helgen og jobbet på en hytte til en kamerat. Reiste opp i går tidlig og var ferdig på kvelden. Ligger 3 timer herfra så han overnattet. Vi har pratet på tel. og han sa i dag at han var så full igår at han hadde spydd:-( Bare kjenner jeg blir litt provosert når jeg er hjemme med barnet og prøver få gjort alt fint her til han kommer hjem og han drakk seg dritings...Har kanskje ikke lov føle det sånn for han er i prinsipp aldri ute og drikker så da tok han det vel igjen og det var bare noen gutter på denne hytta (ikke noen jenter med i bildet- sier han iaf og det var visst ikke noe folk på hyttene rundt. )
Gjest -<<- Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Jeg skjønner ikke helt hva du reagerer på. Han overnattet på hytte hos en kamerat, da er det vel temmelig likegyldig i forhold til hva du gjør hvorvidt han drikker seg hengedrita eller sitter pent med foldede hender i fanget? Du hadde ikke akkurat fått hjelp til unge og husarbeid og fintgjøring av ham uansett, så lenge han likevel var på hytta...
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Ja, hadde syntes det er greit. De fikk vel gjort jobben de skulle, så da var det fint å avslutte med en skikkelig guttefest:) Bedre det enn at han hadde brukt neste helg f.eks for å ta en fyllefest, da hadde han brukt 2 helger borte på en måte... Skjønner hvertfall ikke hvorfor du stresser med det. les innlegget ditt en gang til, så ser du nok at det er bare dumt å mase på han for det der... Og uansett, gjort er gjort og drukket er drukket.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Hva er problemet ditt??? At de koste seg med alkohol etter endt arbeidsøkt, og kanskje (siden han aldri drikker) tok litt for mye og ble dårlig? Kan skje den beste, det!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Men da er det vel ikke noe problem? La mannen din få ta seg ut en gang i blandt, ihvertfall så lenge det ikke er fare for at han vekker deg og barnet! Synes faktisk det var ganske hensynsfullt jeg å heller ta seg en skikkelig fyllekule langt vekke fra dere, i motsetning til rett rundt hjørnet for så å komme ravende hjem og vekke dere begge. Og uansett: Du kan godte deg på hans vegne! Hvis han klager på formen, så svarer du bare: Jaja, der kan du se hvor dum du var! ;-P
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Synes du er utrolig barnslig som blir sur for noe sånt.. Der har kameratene jobbet og stått i hele dagen og når kvelden kommer tar de seg en pjolter som med latter og morro plutselig blir til en for mye. Er vel ikke noe å ta på vei for det vel? Synes du er smålig. Hadde vært noe annet om du slengte på til sist at han var en stor egoist som gjør sånt mange ganger i måneden, men det du slenger på er at dette er noe som sjeldent skjer. Da forstår jeg overhodet ikke reaksjonen din!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #9 Skrevet 23. august 2009 Hvilken forskjell hadde det gjort for deg om han var edru i forhold til dette, om han er borte uansett? Tror egentlig dette har med din sjalusi å gjøre, og ingenting med mannens fyllekule. Siden du snakker om dette med jenter, mener jeg. Og da er det ditt problem, og ikke mannens. Sykelig sjalusi er ikke pent.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. august 2009 #10 Skrevet 23. august 2009 Skjønner heller ikke problemet. Hvis dette hadde vært noe han gjorde hele tiden, eller han stadig var møkkings i nærheten av barna etc, eller ALLTID overlot alt til deg, så er det nå en ting- men om han er drita full en sjelden gang på en hyttetur hverken du eller barna er med på, så går det da vel ikke utover deg på noen måte?
Gjest Skrevet 23. august 2009 #11 Skrevet 23. august 2009 Om folk generelt syns dette er ok eller ei, har du allerede fått svar på. Men det er jo iallfall godt å se at du stoler på typen din..!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #12 Skrevet 23. august 2009 HI her. Enig med dere-denne episoden er ikke no å reagere på. Det skal sies at det er HANS VALG å aldri gå ut- var en av dere som skrev så det hørtes ut som jeg nekta han det. Er vel det at han nesten alltid jobber eller driver med sitt fritidsintresse og jeg faktisk gjør alt her hjemme som er problemet- og nå rant begeret over pga dette!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #13 Skrevet 23. august 2009 Så mye syting for ingenting HI. Hvis du er så lei av å være hjemme med barna, få du be mannen din om å passe barna mens du er ute og drikker. Hvis ikke han kan eller vil, så finner du en annen barnevakt. Så mange som velger å få familie, og syte etterpå.
Gjest Skrevet 23. august 2009 #14 Skrevet 23. august 2009 Er ikke alltid så enkelt å få frem hele situasjonen når man sitter sånn og kanskje er litt småskuffa og trist fordi han litt for ofte prioriterer bort familiesamvær mot jobb og kamerater/ hobbyer. Det skjønner jeg godt. Ta en prat med mannen din, men ikke dra frem dette, men snakk ordentlig med han og om hans prioriteringer og valg. Men ikke bare om han, så klart, men dere begges mål og ønsker for samlivet deres og familien. Sette felles mål og legge en liten plan for hvordan dere velger å bruke tiden, sammen og hver for dere, med og uten barn.... Kanskje kan dere rette på dette i fellesskap:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #15 Skrevet 23. august 2009 hehe... hvorfor rant det over av dette? Han hadde vel overnattet om han var edru, også? Takler du ikke selv å være litt impulsiv? Det er nok det som har skjedd. Han skulle overnatte pga reisevei, og så har det kommet alkohol på bordet. Og pga en hyggelig stund med kompis, og masse preik, så ble det litt mye. Kanskje kompisen hadde mange typer som han ville din mann skulle smake på?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #16 Skrevet 23. august 2009 13.50: he he he....kanskje det var det HI var redd for. Derfor rant det over for henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå