kokelimonke Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 De har vært gift i 8 år, ingen "stor" dag altså, men mer som et påskudd til å samle venner til en fest. Bør vi ha med en gave - evnt hva?!
Gjest Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Noe lite kunne passet seg. Noe så enkelt som en flaske vin er jo alltid ok.
Mammaen til Isak Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Har også vært på fest til samme anledning, en vin flaske eller blomst er mer en bra nok ;o) Selv er jeg litt fan av en liten gave i stedet for blomst, som feks lys og servietter, en stilig skål etc..
Gjest Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Vin eller blomster er uansett hyggelig å ha med om man er bedt et sted. Noe mer hadde jeg nok ikke tatt med siden det ikke er noe spesielt som bryllup, sølvbryllup etc...
kokelimonke Skrevet 23. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2009 hmm ja, får se om jeg finner noe til huset da kanskje, selv om det ikke er så veldig personlig kanskje. "bruden" drikker ikke vin og blomster har de nok av! Et gavekort på kino f.eks. hadde det gått an kanskje? det blir jo like mye til dem begge og litt mer personlig..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Jeg hadde kanskje kjøpt med en vin eller en fin blomst=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå