Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa får flaske (mme). Hun pleier å spise greit men nå er hun så urollig under matingen. Hun spiser ok også plutselig vrir hun seg og blir urolig....spiser bare 60-80 ml.....Hun er litt over 3 mnd og klør i munn. Sikler, tar seg til kinn og ører osv....virker som symptomer på tenner selv om dt er litt tidlig enda (men ikke uvanlig).

Urolighetene har vart i ett par uker nå...

Noen som vet hav dette kan være? Råd mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lillemann som er 4 mnd om en uke har vært slik en mnd nå værtfall, vrir på seg, skal helst ha handa inni munnen samtidig som flaskesmokken er der. Sikler og tar seg til ansiktet han og..hvert måltid er en utfordring. Tenkte det samme som deg, at det kunne være tenner..men har ikke sett noe til de, han har noen kuler men de kan jo være der lenge før det skjer noe. Mulig det bryter nedi der, kan jo ta lang tid. Jeg vet ikke jeg...har kjøpt en bitering som jeg kan kjøle ned litt, virker som han liker det.

Skrevet

Gutten vår hadde også en periode rundt den tiden hvor han var urolig når han skulle få melk, jeg tror han bare begynte å bli mer interessert i ting rundt seg enn i å drikke. Jeg har ingen annen råd enn å prøve å holde henne slik at hun ikke får vridd så mye på seg.

Når det gjelder tegn på tenner så har omtrent alle babyene jeg kjenner hatt slike symptomer i månedsvis før første tann brød ut, så jeg ville nok ikke lagt for mye i det.

Skrevet

Ja tennene kan komme mange måneder etter symptomene...har også kjøpt en bitering som jeg kjøler ned. hun elsker den!

Synes bare det er så synd at det blir så my styr under måltidet. Hun spiser jo ikke nok....men virker vedlig glad og fornøyd allikevel.

Har prøvd forskjellige stillinger når hun spiser og det fungerer ikke. Ønsker ikke å holde henne helt fast heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...