Gå til innhold

Hva synes dere om guttenavnet Kaspian?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo veldig spesielt, men liker det bedre og bedre. Har ikke lyst på et navn som det går 3 av i klassen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig stygt:(

Liker ikke Kasper heller.

Skrevet

Hei!

Synes det er veldig fint!

Vet om en som heter det .. kjempe søt liten gutt ;o)

Skrevet

Nei uff, jeg synes det navnet er helt forferdelig, men skal ikke bruke det mot ungen om jeg noengang møter på han ;)

Skrevet

Veldig stilig, og kjekt at man kan bruke det utenlands og:)

Skrevet

Synes det er utrolig fint :)

Skrevet

Jeg syntes det var kjempefint:o) Morsomt med litt uvanlige navn:o)

Skrevet

Minner meg om Prins Caspian i Narnia..

Skrevet

elsker det!

Skrevet

Kasper og Kaspar er jo veldig vanlig her, så kaspian blir veldig likt. Liker det ikke. Kallenavn.

Skrevet

Jeg synes dette er et kjempe fint navn jeg, men synes det ser pener ut med en C. Tror ikke man skal tenke så mye på hva man kaller barna sine for, så lenge det er et virkelig navn (Caspian er tross alt et velbrukt navn i engelsktalende land). Synes det er utrolig hvor negative de damene inne på DiM er i forhold til navn, særlig når deres egene barn heter Brage (kjøkkenmesteren i Valhall.), Trym (tussekongen) og Srorm,

Skrevet

Enig med Lilleva - dette er en prins i Narnia, og ikke et spesielt fint navn på ham heller.

Skrevet

Vi hadde 2 alternativer til gutten vår, deriblant Caspian. Liker det kjempe godt ! Og som du sier...kjekt å ha ett navn som skiller seg ut.

Spiller ingen rolle hva andre sier. Viktigast att dere liker det.

Skrevet

Synes synd på gutten som skal hete det, og himler med øynene over foreldrene som i det hele tatt vurderer det.

Skrevet

Nei uff.... Beklager HI, men dette må du ikke velge.

Det er da mange fine navn som ikke mange heter, men det er da ikke nødvendig å velge navn som ikke eksisterer.

Skrevet

kjempe fint, definitivt!!

når ble kaspar så vanlig a'? 112 stk i landet som heter det (+min) =)

sjekka ut det før vi valgte det, men det er også fordi det er ett gammelt slektsnavn!

Skrevet

Liker det heller ikke. Høres så rar ut.

Skrevet

Nyyydelig. Synes det er mye finere enn Kasper

Skrevet

synes det er nydelig, men liker det bedre som Caspian. Men tror kansje det vil bli endel gutter som heter dette etterhvert, så kan godt hende det blir 3 i b.hage om noen år med det samme navnet...

Skrevet

Er ikkje sikkert det vert så veldig spesielt som du trur, var i allefall eit dåpsbarn som heitte det då junior her nyleg vart døypt. Trur det er på veg opp, saman med kasper.

Ville ikkje kalla guten min det sjølv, synes det er litt moteprega.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...