Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt meg en manduca bæresele etter å ha lest mye positivt. Har en babybjørn fra før som jeg fikk fryktelig vondt i ryggen av å bruke. Har et spørsmål; Kan manducaen brukes til å bære de helt små lange perioder av gangen(datteren min er 3 uker, feks når vi er på handletur som kjapt kan ta et par timer)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har brukt manducaen til lille tryll siden hun var ca tre uker (er syv nå). Det står på sælen at den kan brukes fra 3,5 kg, men vet ikke så mye om hvor lenge de kan ligge i den. Det har vært redningen for oss, da hun vil bæres mye og griner og kaver endel under innsovningen.

Svarte vel ikke helt på spørsmålet ditt kanskje men... ;o)

Skrevet

Man kan bruke manducaen så lenge man vil, selv om babyen er helt liten- ikke noe problem. Så lenge babyen ikke uttrykker mistrivsel er det bare å bære i vei! Produsenten sier at den er "ok" for nyfødt, og "utmerket" for baby 1-8 mnd, mens dama i bærebutikken mente at den var best egnet for babyer fra ca 3 mnds alder. Så her er det nok bare å prøve seg litt fram selv hva du synes, og bruke den deretter! (jeg kjøpte den da jenta mi var 5 mnd, og da passet den ihvertfall kjempebra til henne:)

Lykke til- det er en knallgod sele, som du garantert vil få mye glede av=)

Skrevet

Takk for god info! Ja hun sier jo fra om hun ikke trives oppi der. Gleder meg veldig til å få den, er så mye enklere enn å ta med seg vogn synes jeg:)

Skrevet

ja takk for info, lykkelig, da bærer jeg med god samvittighet! bruker nemlig manducaen flere ganger daglig, da lille tryll har et innsovningsproblem og ikke liker vogna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...