Gå til innhold

Famlie og venner


Diana83

Anbefalte innlegg

Hvor langt er dere på vei, og hvem har dere evt fortalt nyheten til så langt? Til nå har vi fortalt det til utvalgte, nære søsken, foreldre står for tur når anledningen byr seg (er ni uker på vei i dag). Syns det er utfordrende å holde dette hemmelig, men samtidig er vi redde for at noe skal gå galt og vil ikke at så mange skal få vite det enda. Var på festival i helgen, og følte at "jeg er sjåfør ikveld" virket som en ganske tynn unnskyldning.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også ni uker på vei, i dag. Magen vokser og jeg begynner å tenke mer og mer på at det er på tide å fortelle nyheten videre. Hvorfor ikke bare gjøre det........ Likevel er det litt skummelt i forhold til planene fremover med jobb osv. Lykke til med den voksende magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 uker i morgen. Bare mannen som vet, og ei perifer venninne fikk vite det i dag. Regner med å ikke fortelle på enda ei stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nå i uke 10 og venner og familie vet det, vi fortalte det til familien så fort vi fikk det bekreftet, følte at det var det riktige for vår del, er godt å ha støtte rundt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 7 uke. Har sagt det til 2 nære venninner i tillegg til lærer på skolen og de som jeg skal reise til Afrika sammen med. De måtte jo få vite det tidlig. (sikkert mange av dere som reagerer på at jeg skal reise, men dette er nøye planlgt og diskutert med fastlegen.)

 

Foreldre skal få vite det til helgen for vi vil si det før jeg skal dra. Vil vente så lenge som mulig med å si det til resten, artig om ikke alle får vite det før jeg kommer tilbake i midten av desember med strutte mage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er ikke så flink til å holde dette så hemmelig som jeg trodde...

sa det til mannen min! jeg er 5 uker...

og 4 veninner....jeg er helt sprikke ferdig!

de 4: ei av de sa det til mg og hun er 7 uker på vei.

to andre og er i prøve per. og vi hadde avtale om å fortelle hverandre :)

og hu 4 spurte meg rett ut!

jeg ble så paff at jeg sa jo ja :) klaret ikke lyve til henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg skal klare å vente med å si det til mamma og de :)

har fått det litt ut av systemet...

vil si det når det er godt 12 uker av sv.skapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9 uker på vei nå. Tok en test da jeg var ca 5 uker på vei, og har fortalt det til alle d har vært naturlig å si det til etter det. Vi har mistet et par ganger (før vi fikk de to vi har nå..), siste gangen var jeg over 12 uker på vei og hadde gjort det offentlig siden vi var over de "12 magiske ukene".. Og den støtten vi fikk da, var så god å få! Derfor har vi de 3 gangene etterpå fortalt det med en gang vi har funnet det ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...