2 blå :-) Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Når fødte dere i forhold til termin? Fødte dere senere eller før med nr 2? Når jeg gikk 3 dager over sist, er det da større sjangs for at jeg slipper å gå mer en 3 dager over nå? Alle terminene mine er samme datoen. Eller har det ingen betydning? Hva er deres erfaringer?
chiquetita Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Jeg hadde ikke helt oversikt over syklusen min med mine to første, så ett eller annet sted så er npe galt... Nr født 5 dager over ul.og veide 4400g, jente nr 2 ble satt i gang 15 dager over ved at de sprakk forstehinnen, veide 4000g, gutt. Denne gangen vet jeg ganske nøyaktig at ul termin stemmer og er spent på om babyen kommer da og hvor stor den blir... Nå ble nok ikke du særlig mye klokere av mitt svar, men jeg tror at om du går over en gang så er sannsynligheten liten for at du får lenge før termin iallefall. He he tre dager er jo ikke lenge, men der og da så kan det føles sånn.
sol0709 Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Nr. 1 - vannavgang 14 dager før termin, . nr. 2-startet med rier 1 dag over termin. (hadde også samme Ul og menstermin med begge). Altså ingen sammenheng her, Trodde at nr.2 også ville komme tidlig og beg med vannavgang, men ble en helt ulik fødsel for meg! Så tror ikke det går an å forutse noe..
:)ettena:) Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 første barnet 3 uker før termin, andre barnet 2 uker før termin, tredje barnet 3 uker før termin. spennende å se med fjerde:..........
mymy Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Første 10 dager før termin og andre 3 dager over termin og 1kg tyngre enn førstemann.
Marbella Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 nr 1 tre uker før, nr 2 to uker før, har 9 dager igjen med nr 3:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå