Gå til innhold

Noen som har erfaring med pumper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk ikke melka med min min forrige, og vurderer å gå til anskaffelse av en skikkelig pumpe, for sikkerhets skyld.. med min forrige fikk jeg bare en kjempedårlig pumpe fra helsestasjonen, og tenkte jaggu meg ikke på at det går ann å bestille via internett..

noen som har en pumpe å anbefale?

legger ved en link til den jeg vurderer å kjøpe :)

http://www.ammebutikken.no/produkt/53/freestyle-dobbelpumpe.aspx

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meleda et eller annet. Den er elektrisk. Fungerte som bare det. Anbefaler den jeg! Vet det er mange som liker Avent sin manuelle også

Skrevet

Har ikkje prøvd akkurat den du linkar til, men ser at det er ei medela pumpe. Eg har medela swing som er ei enkeltpumpe, og er forsåvidt godt nøgd med den. Eg fekk ein baby som var lite sugevillig, og har hatt litt problem med melkeproduksjonen. Difor har eg pumpa meg ein gang kvar natt, i starten oftare. Eg er veldig glad for at eg kjøpte elektrisk brystpumpe som stod klar då eg kom heim frå klinikken, men hadde eg visst kor mykje eg skulle bruke den hadde eg investert i ei dobbel for å spare tid om nettene. Dobbelt skal visst og vere betre for å få tømt skikkeleg iflg ammehjelpen. Medela pumpa er lita og nett, og det er praktisk at den går både på straum og batteri, og eg kan nok takke den for at eg no klarar å fullamme (baby får pumpemjølka på flaske om kvelden når eg har litt lite)

Dette vart vist litt langt, men summa summarun er at eg er godt fornøgd med medela pumpa mi, men skulle ynskje eg hadde investert i den du linka til. Fekk forresten kjøpt mi på Boots apoteket, dei har og dei doble.

Lykke til med ny baby, og med ammestart. Det går oftast betre med nummer to :-)

Skrevet

Såg no at det var temmeleg stor prisforskjell på enkel og dobbel pumpe. Medela swing kosta 1190 og har gjort ein god jobb for meg, så det kjem jo an på kor mykje du vil investere. Er ikkje godt å vite på førehand kor mykje den vil bli brukt. På KK her i Bergen er det mogleg å leige doble pumper, så om det finnest det tilbodet der du skal føde, så kan jo det vere ei moglegheit og, så ser du kva du treng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...