Storebror & Lillesøster Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 I det siste har jeg fått mindre melk i den ene puppen,den andre er nesten dobbelt så stor,legger henne til den med minst i først hver gang jeg ammer,men merker at det ikke er så veldig mye i den ,men litt er det,noe jeg kan gjøre for at dtte skal bli bedre,eller kan det hende at jeg mister melka i den ene puppen??
hit og dit Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Det er vanlig at ein pupp fungerer betre enn den andre. Lurt å legge ho til den med minst i kvar gang, så vil du nok auke produksjonen. Har den hatt melk før, og det er melk i den andre puppen, så skal du ha svæt gode muligheter for å få opp produksjonen igjen.
fox`y Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Jeg mistet melka i venstepuppen med begge gutta da de var ca 7 mnd gamle. la de til men kom ikke noe ut til slutt. Men de ble ammet til de var 14.5 mnd og 15 mnd dag og natt fordi:) hadde masse i høyrepuppen hehe. puppa er forsjellig ennå da,men har begynt å gjevne seg litt ut:)
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Ja. Det er også vanlig at den ene puppen gir mer enn den andre. En venninne av meg mistet melken totalt i den ene puppen etter en måneds tid. Men hun fullammet barnet i 7 mnd allikvel. Den ene puppen var diger, og den andre ganske beskjeden:-)
Gjest Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Jeg har en pupp med mindre melk. Det sies vel at man gjerne har en fløtepupp med lite melk og en tørsteslukker med mye melk. Men hvis du vil ha større produksjon er det jo om å gjøre å legge barnet til på den "dårlige" siden først og etterpå på den gode siden sånn som du gjør :-) Du kan jo også prøve å legge barnet til i tvillingstilling på den siden hvor det er minst melk i tilfelle det er noe med at barnet ditt foretrekker å drikke fra den ene siden framfor den andre. Men ikke stress da det er helt normalt.
Storebror & Lillesøster Skrevet 23. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2009 Har uansett nok melk til henne men det ser jo ikke særlig flott ut,men en stor og en liten:D
Gjest Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 Ikke sant, har samme problemet selv jeg da. Det finnes jo sånne silikoninnlegg til å ha i bh'en. Det pleier jeg å slenge oppi på venstre sida hvis jeg skal pynte meg. Irriterende, men barnet får nå nok mat ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå