Gå til innhold

hva er planen til dere i dag da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

her blir det vaffelsteking i første omgang. ei venninne med sine to gutter kommer bortover. det skal bli kos.

 

så blir det middag til mamman min, kylling i karri og ris.

 

så lurer jeg på om jeg skal prøve å skaffe meg barnevakt så jeg kan ta med gutta mine på istid3. snuppa på 10 mnder kan jo ikke være med;-)

 

 

sånn ser dagen vår ut, iallefall ennå:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal prøve å bli frisk, klarer nesten ikke gå:( minstemann tegner,kikker film mm og elstemann kommer hjem i ettermiddag.

 

så rett å slett en kjedelig dag.

Skrevet

Bare kose oss og slappe av =)

Se på flya etterhvert når de begynner flyshowet =)

Så kommer mamma og pappa en tur senere =)

 

I kveld skal jeg lage noen kort =)

Skrevet

Jeg skal ta med meg to jenter på 2 1/2 og 4 år til åpen dag på Dyrenes hus utenfor Oslo. Blir sikkert gøy =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...