PAVEEL Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 her blir det vaffelsteking i første omgang. ei venninne med sine to gutter kommer bortover. det skal bli kos. så blir det middag til mamman min, kylling i karri og ris. så lurer jeg på om jeg skal prøve å skaffe meg barnevakt så jeg kan ta med gutta mine på istid3. snuppa på 10 mnder kan jo ikke være med;-) sånn ser dagen vår ut, iallefall ennå:-)
fox`y Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Jeg skal prøve å bli frisk, klarer nesten ikke gå minstemann tegner,kikker film mm og elstemann kommer hjem i ettermiddag. så rett å slett en kjedelig dag.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Bare kose oss og slappe av =) Se på flya etterhvert når de begynner flyshowet =) Så kommer mamma og pappa en tur senere =) I kveld skal jeg lage noen kort =)
prebs Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Jeg skal ta med meg to jenter på 2 1/2 og 4 år til åpen dag på Dyrenes hus utenfor Oslo. Blir sikkert gøy =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå