Linchick Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Det er skikkelig trist, men jeg orker nesten ikke nærkontakt med kjæresten min. Forhåpentligvis går det snart over..... igjen.... vi skyller på disse hormonene..........
leo83 Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 jeg har det på samme måte. fikk høre at dette er noe man kan få. det oppleves på den måte at man får avsmak på kjæresten på samme måte som at andre får avsmak på mat. det er skikkelig trist men håper også det går over snart.
Annci<3 Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 kjenner meg igjen ja.. kommer han og skal kysse meg og står veldig opp i ansiktet mitt lengre enn 1 sek, blir jeg irritert og får lyst til å dytte han vekk, hehe. men men, går over det også en gang vil jeg tro:)
21.april Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Samme her. Og i tillegg er sambo kjempeklengete og vil kysse og kose hele tiden. (noe han normalt sett ikke vil ) Tror han syns jeg er til å spise opp for tiden og bare tanken på tungekyss får det til å velte i magen min....
flowerpower2 Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 he he eh som jg skulle sagt det selv;)
jeannies Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Hehehe! jeg må le, men er så enig, så enig!! Hehe!! jeg må le, men er helt enig med dere! Jeg fikser ikke denne nærkontakten, og spesiellt ikke tanken på sex. Ble litt skremt av meg selv, for temperamentet er absolutt opp i skyene om dagen også... Alt han sier å gjør er galt, og jeg må selvsagt understreke det... Og etterpå lider jeg av utrolig dårlig samvittighet... Stakkars kjæresten min :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå