Ksenia & Anjem Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Holder på å bli gærn snart. Han henger og følger etter meg hvert skritt jeg tar. Hvis jeg spiser, står han å tigger ved siden av meg. Når jeg er på do, skal han helst sitte oppå meg. Når jeg setter meg ned, står han og skriker og drar i stolen for at jeg skal opp..Leke for seg selv klarer han ikke. Er dette er periode? Fy **** hehe Greit å være mammadalt men det er jammen slitsomnt
Snakkelittmeddeg Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Sånn var mini og ) Sliitsomt, men det gikk heldigvis over her Nå er han 21 mnd og har i det siste begynt å leke mer selv. Sitter hvertfall 5 min i ro å ser Drømmehagen ) Og det er ny rekord Han arvet en sekk med biler og det gjorde utslaget her Kunne faktisk lage middag uten at han hang i bena mine =)
*smula* Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Sånn var det en periode her også. Så da tok jeg med avisen og kaffekoppen ned på gulvet, så satt vi der og leste bok og bygde lego. Han fikk delta i middagslagingen med kjeler og sleiver på kjøkkengulvet. Og etter noen måneder, så var det nok at jeg bare var i samme rom som han. Så det går over.
Gjest Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Ta deg en tur i åpen barnehage så han lærer seg å leke litt av å se på de andre barna ;-)
PAVEEL Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 som å høre hvordan 3 åringen var! men han er litt mammadalt ennå altså. helt annerledes enn storebror på 5. jeg bruker å si at han på 3 er en sånn gutt som kommer til å bo hjemme til han er over 30 og vil ha mammas middag. han har vært sånn siden han kom til verden. men seff, ikke sååå ekstrem nå da, men er fremdelses en kar som gråter lett, og liker veldig godt å sitte i fanget på mamma.
Ksenia & Anjem Skrevet 23. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2009 deilig når han først sover..hehe bra å høre at det går over..slitsomt når han holder på slik. værst er det i helgene forda jobber jeg jo ikke.
petite fleur Skrevet 23. august 2009 #8 Skrevet 23. august 2009 Min gutt er også sånn...Nå er han straks 22 mndr og det har blitt litt bedre. Det vil si, han klarer fortsatt ikke å leke alene mer enn 3-4 minutter, men han kan faktisk sitte i ro og se på Elias i 10-15 minutter. Det er deilig det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå