Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Hvordan går jeg frem å lærer ungen dette? har overhodet ingen peiling. ungen er 15 måneder:s vet ikke om jeg ligger langt etter det ''normale''. Ser ikke på ungen om h¤n må på do heller. En liten fremgangsmåte blir tatt imot med ett stort takk!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 15 måneder vil jeg si ligger foran skjema - og vel så det. Hvis man absolutt vil begynne med pottetrening så tidlig, ville jeg begynt med å sette barnet på potta etter måltidene. Mitt barn sluttet ikke med bleie før hun var 2,5 år - hun var ikke klar før den tid. Nekta å sitte på potte.Men plutselig var det greit - og hun var supermotivert. Det må man jo også ta i betraktning. Ikke alle unger er klare så tidlig, og da må man bare vente.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 kan ikke si at hun er pottetrent, men hun sier fra når hun skal på potten hun ser etter den og peker og gir klare annsiktsutrykk når hun skal. noen ganger bare tisser hun og andre ganger bæsjer hun. Vi begynte å sette henne på potten med en gang hun begynte å trykke. Jeg tror hun foretrekker å bæsje på potten. potten står i stua nesten hele tiden. så hun er besvist på hva den er til. frøkna her er 16 mnd.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Jeg begynte med å la sønnen min sitte på potte morgen og kveld. Han gjorde dette lenge før han begynte å tisse i den, og han tisset slik iallefall i 6 måneder før vi sluttet med bleie. Men da vi sluttet ( på sommeren) var han ferdig. Han var tørr natt og dag med en gang. Han var 2,5 år ved bleieslutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå