Gå til innhold

Vondt i magen etter medisinsk abort.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en medisinsk abort på onsdagen, og alt har gått bra. Blødd som jeg skal og ingen smerter annet enn når jeg aborterte.

Men igår så fikk jeg så smått vondt i magen, og litt i skambeinet. Var som noen stråler som ble sendt nedover foten min (ang de smertene på skambenet)

Tenkte ikke noe over det igår, men våkner idag og det går noen timer så får jeg vondt i magen igjen! Det gjør ikke hysterisk vondt, men litt, nok til at jeg blir bekymret på hva dette kan være? Og hva syns du jeg burde gjøre?

Føler det er for dumt spm til sykehuset å spørre om, mtp hvis dette er normalt ved medisinsk abort, så hører først nå med dere, kanskje noen her som jobber i helsevesenet/hatt medisinsk abort selv som kan hjelpe meg!

På forhånd, takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg ikke tatt en med.abort, men en kir.abort. Jeg fikk tabletter mot mage/livmorsmerter som jeg skulle ta etter aborten.

Skrevet

Ja, fikk noen smertestillende tabletter selv som jeg skulle ta når aborten starta. Men det er jo på onsdagen jeg tok abort da, så er det normalt at det gjør vondt flere dager etterpå?

Føles som etterier når jeg tenker meg om, vondt på en irriterende måte, hehe..

Skrevet

Jeg har hatt mye plager som begynte etter med abort.. smertene mine begynte på samme måte som du beskriver.. det er snart 5 år siden og de finner ikke ut av det..

i noen land bla sverige er det faktisk ulovlig..

http://www.dinbaby.com/forum/thread/140542746 link til en tråd om med abort...

Skrevet

Oj, håper ikke jeg har slike plager etterhvert! Skjønner faktisk at medisinsk abort er ulovlig i noen land, for er ikke akkurat noe og anbefale, værste jeg har vært med på på lenge. Jeg får bare se an dagen da og vedvarer det så får jeg heller ta en tlf til sykehuset, er irriterende å ha det ubehagelig som jeg har nå.

Skrevet

Ja gjør det! Håper du slipper slike plager som meg! Men jeg vet jo ikke om de kommer av aborten, vet bare at de begynte rett etter den.. så jeg tror det. Jeg er sengeliggende til tiden g har myye vondt og har mye blødninger :(

Skrevet

Jeg fikk tabletter som skulle var i en uke etter aborten. Magesmerter og blødninger er helt normalt etter en abort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...