Gå til innhold

Ha en super søndag:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror vi ender på bondegården i dag også. Var der i mange timer i går og frøkna koste seg glugg i hel. Fikk være med å ta ut hestene fra beite og la de gå fritt ute på gården. Det er stort for både store og små byjenter:)

En liten ridder på 4 som hun møtte for første gang ble dagens helt:) Og så hadde vi den flotteste utsikten til flyshowet i distriktet her:) Så vi fikk mye ut av de timene, og regner med at dagen i dag kan brukes på samme vis. Frisk luft, dyr, vafler og blide fjes:) Ha en super dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en super flott søndag dere også!!

Tror det blir stille og rolig her... Skal ut og spise middag med bror og samboern hans. Og så blir det kake der etterpå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...