Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Vi venter tvilling jenter og vet at den ene jenta skal hete Natalie, men vi finner ikke det andre navnet. Mannen min vil ha Maja men jeg er ikke helt overbevist, jeg veier litt mot Olivia... men vi klarer liksom ikke å få oss en topp tre liste:P Har dere noen fine forslag?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Når blir sikkert mannen din fornærma på meg, men jeg syntes Olivia var fint sammen med Natalie jeg:o)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 takk for svar men vi er åpne for nye forslag også så hvis du har noen kom med dem:)
prebs Skrevet 23. august 2009 #8 Skrevet 23. august 2009 Filippa Fredrikke Josefine Hermine Mariell/e Isabell/e/a Susanna
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #9 Skrevet 23. august 2009 Amalie liker vi godt men det blir altfor likt:) Emilia liker jeg men mannen min er ikke overbevist der igjen... Isabell er også veldig fint:) Er så vanskelig... får ihvertfall at det kommer når vi ser jentene... men syns d er greit å ha noen gode forslag på forhånd... Jeg kunne tenkt meg Hannah men det synes mannen min er stygt igjen:S hehe.... HI
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #10 Skrevet 23. august 2009 Natalie og Jasmin siden jeg synes de er i samme kategori. Natalie og Savannah Natalie og Michelle Natalie og Jessica
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #11 Skrevet 23. august 2009 Hihihi..enig med 11:18. Eller hva med: Vanessa, Renate, Celine etc..?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #13 Skrevet 23. august 2009 Johanna Mona Lisa Ulrikka Hanna Sofie Pernille
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #14 Skrevet 23. august 2009 Hva med Ninni og Nanna? :)' Nathalie og Thale Nathalie og Ingrid Hvorfor må egentlig navnene passe sammen, jentene er jo to forskjellige individer, så må vel være mulig å finne to navn dere liker, uten at de nødvendigvis passer så godt sammen?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #15 Skrevet 23. august 2009 Natalie og Nina Natalie - Julie Natalie - Mali Natalie - Veronica
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå