gerd Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Jeg har ønsket meg en slik lenge og sett på finn og andre nettsteder uten å lykkes med å skaffe en billigere.. For noen dager siden kjøpte jeg meg en til ca 6000,- Det er altfor mye penger som jeg burde brukt på noe annet, men det går ikke utover noen at jeg faktisk gjorde dette. Jeg har aldri kjøpt meg noe så dyrt før og tenker at innimellom er det da lov å gjøre noe som ikke er så smart. Jeg var så dum å fortelle dette til en veninne som skjelte meg ut for å ha vært helt idiot som brukte så mye penger på en jakke. Jeg tenker jo at dette ikke er hennes problem, men samtidig er jeg jo redd for at hun skal framstille meg som en uansvarlig idiot som er så til de grader opptatt av å ha den fineste jakka osv osv... Jeg sitter nå bare å lurer på om jeg burde returnere jakka til butikken - jeg kommer jo til å føle at alle ler av meg når jeg kommer med "sossejakka mi". Men den var råfin!!!! Her jeg bor er det jo skikkelig vinter også så det er definitivt ikke en jakke som kommer til å henge i skaoet. Er jeg helt på bærtur? Jeg er i utgangspunktet en person som er veldig opptatt av hva andre mener og sier... litt slitsomt egentlig.
*smula* Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Virker ikke som du er en person som skeier ut så ofte, så jeg villle med god samvittighet beholdt jakka. Det er lov til å kjøpe noe dyrt og fint til seg selv en sjelden gang.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Er vel opp til deg om du vil bruke så mye penger på en jakke eller ikke, ingen vits at ho skjeller deg ut av den grunn.. Men du må jo gjøre som du føler, hvis du vil føle deg utilpass ved å bruke jakka så er det vel best å levere den tilbake.. Selvom jeg ikke synes du har noen grunn til det.. Spiller det noen rolle hva andre mener? Kos deg med jakka di =)
Bunnies by night Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Selvfølgelig skal du ikke returnere jakka!! Du skal kose deg med jakka di og smile hver gang du tar den på deg! Du har tydeligvis økonomi til å kunne gjøre det - og som du sier, dette er første gang og det går ikke utover noen andre. Jeg tror det er sunt å unne seg noe man virkelig har ønsket seg av og til - så fremt man har økonomi til det. Utrolig dårlig gjort av venninnen din å ødelegge gleden din synes jeg, faktisk ganske så smålig.
gerd Skrevet 23. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2009 takk. Jeg ble faktisk lei meg altså... Skjønner ikke helt hva hun tenker å oppnå med å reagere slik..
Gjest Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Du kommer til å ha glede av jakken i mange år fremover:) Kanskje du må skrive ut noe beroligende til din venninne hehehehe tipper forresten hun er en smule missunnelig.
gerd Skrevet 23. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2009 hahaha Kanskje det ;-) Huff. Jeg får prøve å glede meg over jakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå