Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Jeg er nokså sikker.. Men jeg må spørre likevel, hadde sex med 2 karer. Det var litt mer en 2 uker mellom, han føste jeg hadde sex med kom aldri i meg eller i det hele tatt, jeg fikk mensen en dag eller to etter jeg var med han, ei uke etter mensen var slutt var jeg med en annen (han jeg er interessert i) men han kom i meg. Det må vel være han siste jeg lå med som evt er faren til barnet? ps: vær snille ikke skriv noe stygt, frekt og slike ting.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Ja har du hatt mensen så er det mannen etter menstrasjon som er far til barnet. Er begge innenfor samme syklus derimot er det umulig å vite. Håper det blir så du har tenkt da.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Hvis det var en "normal" blødning, og du føler deg sikker på at det virkelig var mensen, så er det vel temmelig usannsynlig at det er han første. Høres i alle fall veeeeldig logisk ut at det må være andremann. Hvis du tar en tidlig UL, bør de kunne fastsette tidspunktet nøyaktig nok til at du får et sikkert svar. Det var jo i overkant av to uker mellom, og fosteret forandrer seg nok på to uker til at de kan se det. Ta en UL, så kan du slutte å tenke på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå