Gå til innhold

omg....gæli av mæ?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja æ e full, MEN æ klare god å byss/bær lillejenta i søvn hvis ho våkne ijæn.

æ klare ta mæ sammen liksom.

e d gæli av mæ?????

å ja, sykehus e 2 sek unna, så om d bli nå, e d bare å spreng i 1 min, så e vi der. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å ja...denj trønderske høna spratt uttav mæ ikveill....heheheheh.

Skrevet

eg ville ikkje ha blitt sett springande full med ungen min på armen t nærmaste sjukehus men... håpar du slepp d da!

Skrevet

ekke så full da, klare ta mæ sammen såpass ves de gjelds liksom :)

så de blikje nå problem :)

Skrevet

Er du helt alene med en liten baby, OG drita full, så ja. "Det e gæli av dæ"

Men det vet du jo selv.

Legg deg og sov ut rusen. Får håpe ikke ungen våkner, sånn at den dør ved siden av sin fulle mamma i natt. Det har skjedd altfor mange sånne tragedier.

Skrevet

omg....overdrive.com dahhhh...

som sagt jeg er ikke så fulll......er såpass at jeg klarer ta meg sammen om snuppa våkner. ( sm har skjedd allerede 3 ganger ikveld og hun sovna greit igjen).

Skrevet

Forbanna nordlendinger, trønder jævler! Hater den stygge dialekta der! Dere er virkelig tilbakestående og mangel på sosial kompetanse.

Skrevet

Ikke ta aill trøndere under ein kam ;)

JA, derre e gæli av dæ. Håpe for dattera di sin del at ho ikke våkne, så ho slæpp å sjå mamman sin sånn. Huff.

Skrevet

Dette er jo bare tull og tøys må dere skjønne kjipe kjærringer.

Skrevet

Mne foreldre var alkoholikere!Vi vokste oppp i fosterhjem,men annenhver helg besøkte vi da faren vår.

De holdt seg edru på dagen,men om kvelden når vi hadde lagt oss kom flaska frem.

En natt (jeg var fem og søstra mi året eldre) datt min stesøster ned trappen og fikk åpent brudd i leggen.Da var far og stemor allerede i koma,slik at jeg måtte løpe over til naboen og vekke disse.Naboer,ambulanse og barnevernsvakten kom,mens min far sov igjennom det hele!Du kan tro at denne episoden sitter fast i en sjel!

Derfor drikker jeg ALDRI uansett tid på døgnet,så lenge jeg har ansvar for barna!Jeg synes ingenting om å "kose seg" etter at barna har lagt seg,for du vet aldri hva som kan hende i løpet av kvelden og natten!

Bare en liten tanke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...