Gå til innhold

Legevakt i dag - Ullevål i morgen


Fifrildi

Anbefalte innlegg

Har hatt veldig magesmerter i natt og i dag og har tilbrakt kvelden på legevakten. De mistenker graviditet utenfor livmoren og jeg skal til Ullevål i morgen tidlig for å sjekke.

 

Tar gjerne i mot kryssing av fingre for at alt egentlig står bra til, selv om det ikke virker sånn.

 

/trist/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser ut til at det går bra!

 

Legen på Ullevål kunne (meget overrasket) konstantere at jeg er gravid i livmoren og var glad for å for en gangs skyld kunne gi gode nyheter for noen med mine smerter. Jeg har hatt en cyste på eggstokken som har sprukket og blødd noe som legen sa "er veldig vondt" og som jeg kan bekrefte at det er.

 

Skal spise paracet og kodein og skal tilbake til kontroll om en uke.

 

Er nesten mer i sjokktilstand over at jeg fortsatt er gravid enn da jeg testet positivt med hjemmetest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ups! så ikke innlegget ditt om at det var gått bra før jeg skrev.Men for en herlig beskjed da, godt å høre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utrolig glad! Og man blir så redd med sterke smerter når man er gravid... Så nå håper jeg det bare fortsetter å gå bra, er jo så tidlig på vei at vi ikke kunne se hjertet på ultralyd enda (men hun mente hun så noe bevegelse på embryoet).

 

*gå for å spise litt kodein og ta en lur*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja veldig. Og på den positive siden skal jeg tilbake til ultralyd mandag om en uke. Får jo kikket masse på mikrobabyen på denne måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...