MillaMed2 Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Søndager pleier alltid å være så kjedelige. Hva skal dere finne på?
Ranveig R Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Eg har huset (og meg sjølv!) for meg sjølv heilt fram til ungane si leggetid i morgon! Det eg har planar om å gjere er: * SOVE ei heil natt i strekk, tenker å ha på vekking til kl 12 ) * sjå Gutta på tur på DVD mens eg syr litt knappar i kjolane mine * trene wii fit * sy litt, så sant eg får symaskina til å virke, trur den har fått litt hikke * legge reint sengetøy på alle sengene * ta ein laaaaang dusj i ro og fred )
fjollefrua Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 vi tenkte å prøve å sove litt lenger enn kl 0800, deretter må vel jeg og mini + bikkja ut å gå en laaaaang tur slik at pappaen får sove enda lenger... (kommer hjem fra nattevakt kl0730) så når pappaen våkner så tenkte vi kanskje å ta en tur til Rygge... Er flystevne der, så det er nok artig for mini tenker jeg...
*smula* Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Ser for meg ungen " oi, fly" - vi kjørte mormor til flyplassen forrige uke, det var skikkelig topp. Men zalto - husk øreklokker, det er veldig høy lyd på flystevne. Vi skal ut på tur i dag. Smører med oss matpakker og ser hvor langt vi kommer (pleier ikke være så langt, men knærten koser seg som bare rakkern)
Mammapudding Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Hadde tenkt å høre om noen ville være me meg og Leah på tur i dag, men det høljer ned ute, så spørs om vi ikke bare drar på besøk til mamma og pappa og så drar hjem å sover sammen når det er tid for Leahs lur:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Skal bare kose oss hjemme! Se på flya siden det er flyshow rett ved her, også kommer mamma og pappa en tur senere idag! Og mest sannsynlig en som skal kjøpe en seksjon av oss! Søndag er en typisk besøks-dag =)
solei Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 Mannen er bortreist! Bursdag for mellomste, så skal vi i middagsbesøk. Tenkte å rekke en god effektiv trilletur etter alt snopet og chipsen igår!
camilla^ Skrevet 23. august 2009 #8 Skrevet 23. august 2009 Her skal vi kose oss med god frokost alle sammen, før jeg og hu minste forsvinner i barnebursdag. De andre håper jeg drar og henter bamsen til hun ene som ble glemt igjen hos tante igår. Ikke lett å få sove uten bamsen sin merkes kan man si. Plen skal klippes, rakes, ugress skal fjernes, igrunn mye ute som skal ordnes.
Kaffemocca Skrevet 23. august 2009 #9 Skrevet 23. august 2009 Hadde egentlig tenkt oss på eventyrfabrikken i dag, men nå syns jeg det er for fint vær till det, så da vet jeg ikke. Ett eller annet ute hvertfall:-)
prekæs Skrevet 23. august 2009 #10 Skrevet 23. august 2009 Som vanlig ikke noe organisert. Skal i skauen, Mulig vi ser orm og rådyr, mulig vi studererer maurtue, kaster pinner i en bekk og blir blå om truten i en blåbærtue vi kanskje finner. Soppkurven er også med, så mulig det blir noen kantareller. Ser på utsikten og tusler en god del km. Hører fuglesang og kjenner lukten av skog. Kanskje minsten finner en fin stein, evnt kongler og en stokk å kaste spyd med. Har med brød og drikke. Gratis, ikke så veldig kjedelig og veldig behagelig for kropp og sjel.
CMH Skrevet 23. august 2009 #11 Skrevet 23. august 2009 Trille tur Nydelig vær ute. Slappe av og kanskje se film. Hjemsøkt klokka halv ti, hehe
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 23. august 2009 #12 Skrevet 23. august 2009 Plukke plommer og epler i hagen Noen som har en god eplekake oppskrift til meg?
Maia&Mathias <3 Skrevet 23. august 2009 #13 Skrevet 23. august 2009 Jeg skal ha mine to nevøer på 3 og 6 år idag + lillegutt på 4 mnd, så vi skal på tur! Har heldigvis mannen til å hjelpe da! Skal treffe svigers, niese og svoger og gå tur til vaffelboda på Odderøya! Helt perfekt vær å gå tur i, overskyet, men helt vindstille! Når vi kommer hjem fra tur blir d muligens pølse i brød til middag (til ære for guttene). Gleder meg til en helt fantastisk dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå