Gå til innhold

tre nøtter askepott

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har film musikken til askepott, tre nøtter? Vil gjerne bruke den til brudevalsen i bryllupet vårt. Men jeg ønsker den versjonene der ingen synger. Den er vanskelig å få tak i. Har lastet den ned på youtube, men d er ikke internet der vi skal ha selskapet. Noen ideer om hvordan jeg får lagret den på data?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi danset til den i vårt bryllup... vet mannen min letet en del etter den,men fikk tilslutt lastet den ned fra et av disse programmene hans. men vet det tok tid,for det var få som hadde den.....:/ eller fins den vel cd å få kjøpt?

Skrevet

Hei Veslefrikk123:)

Jeg hadde det samme problemet da jeg giftet meg i november i fjor. MEN jeg fikk det til til slutt.

Dersom du mener denne versjonen

så kan jeg hjelpe deg til å få tak i den ;)

Er du interessert så send meg pm! :)

Skrevet

Upsi, ser at det ikke er mulig å sende pm til deg, så da kan du vel kanskje ikke sende til meg heller?

Mitt forslag skulle være et program som en laster ned musikk fra feks. youtube fra evnt at jeg kunne brenne den på en cd og sende den til deg...

Men da trenger jeg jo evnt adressen din.

Dersom du vil kunne motta pm her på bim/dib, så kan du på din egen side krysse av for dette. Da blir det mye lettere for meg å hjelpe deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...