Gå til innhold

Åh, for en koselig kveld! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt spontant denne uken fant vi på at vi skulle invitere en jobb-kompis av mannen min og hans samboer på middag til lørdagskvelden. Karene jobber jo sammen, og kjenner hverandre godt. Men dama har jeg bare møtt èn gang og det var i et større selskap og ikke bare vi fire sånn som i kveld, så jeg var litt spent! :-)

Men vi har hatt en utrolig koselig kveld! Dama er kjempekoselig å sitte og skravle med om alt mellom himmel og jord og karene enten skravlet sammen med oss eller spilte wii sammen (noe de hadde sett fram til, he he). Jeg tror nok at de syntes det var kjekt også.

Det var så trivelig å ha en kveld litt uten om det vanlige, med noen som ser ut til å bli gode venner av oss. De andre vennene våre er de samme som vi har hatt gjennom mange mange år, og det var kjekt å dele en kveld med noen "nye". Er ikke ofte vi opplever å få nye venner i voksen alder så dette verdsatte jeg skikkelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes veldig koselig ut og ikke minst synes jeg det var et flott initiativ! Flott at dere klaffet så bra sammen, det er faktisk ikke så enkelt å skaffe seg nye venner jo eldre en blir.

Gir litt inspirajson til oss andre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...