PAVEEL Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 ren luft. storm. regn som hamrer på ruta. talglys, fyr i peisen, god vin. åååå, jeg er sikkert rar, men jeg ønsker høsten velkommen. og håper egentlig den kommer snart. ikke bare med storm, men med klart fint høstvær uten alle insektene! :-)
Gjest Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Jeg er såååå enig:) Beste årstiden som finnes:)
Blind Gudinne Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 Høsten er den beste årstiden! Kald klar luft på morgenen og kvelden, varmt på dagen..... Deilig!
batteriet! Skrevet 23. august 2009 #8 Skrevet 23. august 2009 ååå ja. Høsten er deilig. Ut å gå i deilig kald, og frisk luft. Og snart om sen så kan en begynne å ta på skjerf, vanter og lue. Den delen elsker jeg. Og alle de flotte fargene å se på når jeg er ute å triller i skogen.... Og ja for å ikke snakke om rødvin og sterainlys <3 JEG ELKSKER DET. Og så kan man jo begynne å glede seg litt til jul også ;-) For julen er bare fantastisk for meg. :-)
Gjest Skrevet 23. august 2009 #10 Skrevet 23. august 2009 Helt enig, høsten er herlig!! Har egentlig gått å ventet på den en stund alt...
PAVEEL Skrevet 23. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 23. august 2009 haha, ja, det er noe med hver årstid altså, nesten som om kroppen venter på det. lurer på hvordan det hadde blitt hvis vi skulle være et helt år, i et varmt land, feks i afrika. om vi hadde lengtet etter været. er noe med den kosen som hører høsten til. alt begynner å gå i litt lavere tempo, iallefall på hjemmebane. begynner å nærme seg ventetiden mot jul. så blir det nytt år, så kommer februar, og vi lengter nok engang etter sol og varme. tror vi har en tendens til å glemme, mygg, klegg, flått altså;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå