Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ren luft.

storm.

regn som hamrer på ruta.

talglys,

fyr i peisen,

god vin.

åååå, jeg er sikkert rar, men jeg ønsker høsten velkommen. og håper egentlig den kommer snart. ikke bare med storm, men med klart fint høstvær uten alle insektene!

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig, veldig enig!

Skrevet

Enig! Høsten er den beste årstiden=)

Skrevet

Helt enig:)

Skrevet

Høsten er den beste årstiden!

Kald klar luft på morgenen og kvelden, varmt på dagen..... Deilig!

Skrevet

ååå ja. Høsten er deilig. Ut å gå i deilig kald, og frisk luft. Og snart om sen så kan en begynne å ta på skjerf, vanter og lue. Den delen elsker jeg. Og alle de flotte fargene å se på når jeg er ute å triller i skogen.... Og ja for å ikke snakke om rødvin og sterainlys <3 JEG ELKSKER DET.

Og så kan man jo begynne å glede seg litt til jul også ;-) For julen er bare fantastisk for meg. :-)

Skrevet

Helt enig, PAVEEL! :o))

Deilig årstid!

Skrevet

Helt enig, høsten er herlig!!

Har egentlig gått å ventet på den en stund alt...:)

Skrevet

haha, ja, det er noe med hver årstid altså, nesten som om kroppen venter på det.

lurer på hvordan det hadde blitt hvis vi skulle være et helt år, i et varmt land, feks i afrika. om vi hadde lengtet etter været.

er noe med den kosen som hører høsten til. alt begynner å gå i litt lavere tempo, iallefall på hjemmebane. begynner å nærme seg ventetiden mot jul.

så blir det nytt år, så kommer februar, og vi lengter nok engang etter sol og varme. tror vi har en tendens til å glemme, mygg, klegg, flått altså;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...