Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere da damer? er de et flott par?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utseendemessig; ja. Men spørs hvor lenge det varer...

Skrevet

Det er vel en av ting som ikke bryr meg døyten..

Skrevet

Det er de sikkert, men kanskje litt oppskrytt?

Skrevet

Hun er ei flott jente, men han synes jeg er mindre pen og heller ikke spesielt begavet. På den måten passer de perfekt sammen:)

Skrevet

han er dyktig skuespiller, men alt annet enn sexy og noen førsteelsker kandidat i mine øyne skal jeg innrømme.

Skrevet

Dumme og enda dummere sammen.Men jeg hadde heller tatt han fremfor henne. Han er jo tross alt Oslogutt, he-he;)

Skrevet

Vel, hun er jo litt umoden og barnslig. Men det er jo bra for imaget hennes å komme leiende på han. Har visst vært hennes våte drøm som ung. Nå får hun ihvertfall levd ut den.

Jeg hadde heller tatt Nicolai Clevebrock( eller hva han heter)

Men det hadde forblitt som en våt drøm..hehe!

Skrevet

Tone er jo veldig pen, Aksel synes jeg ser så snill ut! Synes de er et fint par :)

Skrevet

Alle kaller henne lufthode. Men den dama er en strateg. Sogndal ble raskt for lite. Etterhvert tror jeg Norge også blir for lite.

Og når dagen kommer og hun får tilbud fra enda mer kjente menn, internasjonale sådan, tror jeg hun bytter ut Aksel uten å blunke.

Men ikke sikkert hun greier det. Men tror ikke hun har tenkt å la det bli med nivået hun er på nå.

Så sikkert innmari surt for henne at det var ei fele og ikke beina hennes som representerte Norge i Grand Prix. Kunne jo vært springbrettet det.. Leggene altså.

Skrevet

Fint par det.

Utover det har jeg ingen spesiell mening. :)

Skrevet

Kanskje hun ikke akkurat er så intellektuell, men hun har jo klart å utnytte en 2.plass i idol (var det 2005?) og et noe begrenset talent til det ytterste. Ganske godt gjort egentlig. Tror nok hun både er ambisiøs og ganske så smart på sin måte.

Har ikke noen formening om Aksel annet enn at jeg likte filmen Max Manus, og synes han gjorde en god jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...