erteposen + 4 Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Jeg har brukt mange typer, men akkurat nå er jeg superhappy med en kombinasjon av c og e vitaminkremmene til bodyshop. C på dagtid, e på nattestid og en ren a-vitamin maske en gang i blandt.
Style_hunter Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Estee Lauder Hydra Complete til natt og Estee Lauder DayWear Plus til dagtid. Øyekrem Dior 60/80 og under alt dette bruker jeg Estee Lauder Advanced Night Repair morgen og kveld:)
Gjest thricane Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 tidligere brukte jeg deramlogica, kanebo og md (som jeg synes har mye bra), men har kommet over et annet merke som overgår de alle jan marini du sparer mye på å kjøpe på ebay, da det koster en del.
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Dermalogica sine kremer er de beste jeg har hatt. Jeg har prøvd MANGE merker, og kommer alltid tilbake til disse. Ved siden av et apotekmerke som jeg aldri husker navnet på......:-) De har en serie som heter Toleriane, som jeg syns kan måle seg med Dermalogica, og en god del billigere.
cherry coke Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 Har tidligere brukt dyre kremmer med varierende resultat. Begynte å bruke datteren min sin A-creme og huden min har aldri vært bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå