☠Diamanda Galas☠ Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 god kveld;-) kom endelig hjem på formiddagen idag, og formen er ganske bra, men litt sliten(sovet dårlig på sykehuset, og hatt migrene i 2 dager).så nå skal det blir godt å sove i sin egen seng;-)) Sigurd kom til verden 08.38, og veide 3730 g og var 51 cm lang...han hadde blitt en skikkelig plugg til termin!! ligner veldig på tuva, men er litt kraftigere. han trakk pusten før han var ordentlig ute, og slukte masse fostervann..så det tok litt tid før sambo og han kom inn til meg.men når jeg kom på barsel, hadde han allerede spist av kopp, og sluttet og surkle;-) han er rolig, spiser godt(sier klart fra når han er sulten), sover mye, men er også våken i lengre perioder. litt uvant med denne nattmatinga igjen...gjesp, men han sovner stort sett igjen med en gang han har spist. selve ks var i grunnen litt ekkelt.de røsket og slet i magen...men det gikk fort.kom meg fort på beina, men trengte mye smertestillende de første dagene. nei, nå skal jeg fiinne senga, er vel ikke amnge timene til jeg må opp igjen;-/ god natt;-)
☆chiquita☆ Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Hei! Gratulerer så masse med prins Sigurd! Kjenner jeg gleder meg veldig til å bli ferdig nå jeg også. Har vært i dyreparken og fått trimmet meg litt idag, hadde ikke gjort noe om fødselen startet av det. Men det er nok tvilsomt. Åssen syns Tuva det er å ha blitt storesøster da? Bendik begynner å bli utålmodig han også nå, så håper det er et godt tegn på at det skal bli stas. Du får kose deg masse! Er jo utrolig spesiell den første tida, og litt slitsom da, men det glemmer man jo så fort:) Du flytter vel inn på dinbaby også nå. Men er ikke lenge til jeg hopper etter:) Ha en fin søndag!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 23. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2009 hei;-) tuva har tatt det overraskende bra! igår når jeg kom hjem, var hun veldig intens på meg, men jeg hadde jo vært borte i 4 dager...når sigurd skulle ha mat, skulle hun ha mat osv...men idag har det gått kjempebra.etter å ha vært veldig "baby" den siste tiden, hadde jeg regnet med at det ble verre etter fødselen..men nå er hun helt motsatt.viser hvor flink hun er til å tegne, kle på seg...koser masse med sigurd(spesielt når han skal sove..). før hun la seg så vi babybilder av henne, og litt film, og det var stas...og vi kunne ikke unngå å merke at sigurd er helt lik henne som baby;-)) det hjelper nok at sigurd foreløpig er veldig rolig og grei, så tuva merker ikke så mye forskjell når han ikke krever så mye.og jeg får ikke amme pga medisiner, så jeg kan leke med henne mens pappa mater;-) er veldig spent på hvordan natta blir.han sover nesten hele dagen, og spiser hver 3.time...og forrige natt la han seg 21.30, våknet kl 01.30 og 05.00 for mat og sov deretter til 9.30;-) han sluker flaska på 5 min, og sovner igjen med en gang, så da våkner ikke jeg så mye heller;-) håper du slipper å gå så lenge, og kommer etter meg inn på dinbaby snart..var såvidt innom, og det er veldig mye "hva kan din baby gjøre", "hvor mye veier" osv... jeg kikker innom her fram til du føder;-))
☆chiquita☆ Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Å, det høres ut som dere koser dere. Er skikkelig klar for å få Hermine ut nå, så jeg kan holde ho i armene mine. Bendik hadde fortalt i bhg idag, at ho kommer imorra. Så vi får se om storebror har rett:) Hadde ikke gjort noe. Hentet Rimi sin babypakke idag, og mannen trodde ikke sine egne øyne da ha så de bittesmå bleiene oppi der:) Men glemmer fort hvor små de er. Kos deg masse videre. Så prates vi innimellom.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå