tjukka med spire i magen Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 på jessheim?? noen som vet hvor det er ?? er det ultralyd på jessheim?? har hørt nyss om det, men jeg er så dårlig kjent.. har prøvd å søke litt, men finner ikke no.......
tjukka med spire i magen Skrevet 22. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 22. august 2009 ingen fra jessheim som er oppe en lørdags kveld??
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Hei! Det er i aller høyeste grad ultralyd der ja ) Vi hadde 3D-time der med minsten i fjor vår. Anbefales! Legen vi traff var veldig flink, grundig og ordentlig. Det ligger...tja..nå er det ikke hver dag jeg er på Jessheim..men..Ikke så langt unna spenst tror jeg?
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 http://www.spesialistsenteretforkvinner.no/
tjukka med spire i magen Skrevet 22. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2009 ahh....... tusen takk=) har søkt mye altså, men har tydligvis ikke skrivi det helt rett eller no......... *gjesp* kanskje det begynner å bli litt seint....... tusen tak=)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. august 2009 #6 Skrevet 22. august 2009 Har vært der ja. Legen er grei han ) Når du kommer fra storgata tar du første til høyre i rundkjøringen (skiltene opp mot politistasjonen) - og en rundkjøring til, kjør rett frem ( fortsatt følg skilt til politiet) - så ser du Rimi til høyre og på venstre siden ligger senteret. I sammme bygg som tannlegen også. Eneste negative var at jeg syns det var dyrt. Men, du får jo også det du betaler for sånn sett )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå