Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Tror jeg jammen meg i en alder av 30 år har pådratt meg en hersens kjønnssykdom!! Hadde litt vondt på torsdag og i går kjente jeg det svei når jeg var på do. I kveld ser jeg at slimhinnene er skikkelige røde og irriterte samt kviser/nupper/vorter på innsiden av de indre kjønnsleppene! Hjelpe meg, hva kan dette være?? Tenker selv kjønnsvorter eller herpes.... Noen som har hatt dette? Det er svært ømt rundt klitoris, og jeg kjenner at det svir og er ømt når jeg sitter og går... Må jeg til lege eller kan jeg satse på at dette går over? Livredd for kreft, men det er vel lite sannsynlig at det begynner sånn eller??
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 trur neppe det er kreft.. har du hatt sopp før?? hørtes nemlig ut som en soppinfeksjon..
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Ubeskyttet sex med en fremmed i det siste? Hadde tatt turen til legen ja...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Kan i grunnen høres ut som sopp,da er det i så fall fort gjort å fikse det:-) Fikses fort med en soppkur som man får på apoteket,uten resept:-)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 Hvis du har hatt ubeskyttet sex så er det godt mulig det ja. men ville prøvd en dose canesten for sopp også for å se om det hjelper. Hvis ikke er nok legen det neste stoppet ja. å opp i den berømte stolen å pirke litt:)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #6 Skrevet 22. august 2009 jeg smører med canesten nå, så krysser fingrene for at det hjelper.. nei, har vært gift i 7 år så ikke noe ny mann... he he ; ) hvis ikke han har vært ute å kosa seg da : )
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #7 Skrevet 22. august 2009 hehe ok får håpe for din skyld at han ikke har vært ute å vifta m staven til andre:)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #9 Skrevet 22. august 2009 Du kan fint få herpes ved å kun ha sex med mannen din igjennom syv år. Hvis han har slikket deg nedentil og hatt herpesutbrudd i munnen kan det gi deg herpes i undeerlivet. Dette vet jeg nemlig;(
PAVEEL Skrevet 22. august 2009 #10 Skrevet 22. august 2009 kjøp deg canesten vaginaltabl. mye bedre enn kremen. høres ut som sopp ja:) lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå