Gå til innhold

Ekkelt å kjøpe brukt bryst pumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har planer om å kjøpe elektrisk bryst pumpe. Men det er så dyrt. Derfor tenkte jeg å kjøpe brukt, men syntes dere det er litt ekkelt?

Vet ikke helt hva jeg føler om det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg ALDRI gjort!

Greit nok - de er sikkert sterilisert og alt det der, men hadde aldri fått meg til å gjøre det selv..

Skrevet

De på sykehuset brukes jo av alle de også, deles og deles. Kokes jo og det vil vel du gjøre med din nyinnkjøpte, brukte brystpumpe også.

Skrevet

haha, jeg fikk en brukt brystpumpe. men den var aldri brukt mer enn den var prøvd for å si det sånn :)

er ikke verre enn at man faktisk prøver bh i butikk som mange andre har brukt. det verste er jo å ha ubeskyttet sex med en fremmed, for tenk hvor den har vært! :P

Skrevet

det kunne jeg gjort ja.

Kan jo bare kjøpe nye flasker og skjold om du synes det er ekkelt.

Pumpa er jo ikke i kontakt med kroppen.

Skrevet

Er sant som hun over her sier om at sykehuset bruker samme brystpumper til mange, men jeg syntes tanken er ekkel.

Skrevet

Ja det er sant. Blir jo det samme som å bruke de på sykehuset. Og bakteriene blir jo borte når de kokes.

Hi.

Skrevet

Nei, hvorfor skulle det det? Utstyret blir jo sterilisert og som flere ovenfor har nevnt brukes brystpumpene av mange på sykehuset. Der heller man bare over kokende vann og ikke 5 min koking slik jeg gjør hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...