Gå til innhold

trenger litt hjelp her. Er dette hemoroider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør så vondt når jeg skal på do og gjør nr 2.. Synes det er vondere å gjør nr 2, enn å føde, så dette er ikke morsomt!

enkelte ganger blør jeg også.

vet ikke om dette er hemoroider, eller hva det er.

Noen som kan hjele? og er det noe jeg kan ta for å få bort dette?Vil helst slippe å gå til legen med dette.

beklager- litt rotete skrevet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har du vondt? Rett innenfor åpningen? Jeg hadde nok hemoroider etter fødselen. Fikk skikkelig vondt i "ringen", kjentes ut som jeg dreit piggtråd..

Noen ganger kom det blod på papiret, men det var helt friskt, og jeg kjente at det kom fra åpningen, som om jeg revnet. Slik hadde jeg det etter begge fødslene mine, og det gikk over etterhvert.

Er det slik du har det?

Skrevet

Du får uansett kjøpt krem på apoteket:) Jeg hadde hemoroider ved utgangen og lenger opp, så jeg blødde mye, og det kom blodårer ut så det ut som.. kremen funker:)

Skrevet

hehehe.xD måtte bare le litt jeg nå, 22:11:P er som om jeg skulle ha skrivd det selv! kjennes ut som om jeg sriter piggtråd, ja! vegre meg hver gang jeg må på do! tusen takk for svar!:D skal løpe på apoteket på mandag!

ja, har hatt sånn etter begge mine fødler, men det gikk ikke over etter den første. kunne være bra i ett par måneder, deretter ett h**ve¤¤e igjen.

HI

Skrevet

Kan anbefale og kjøpe lactulose på apoteket. Det smører tarmen, så det ikke blir så vondt å drite... ;-)

Bland det med appelsinjuice f.eks.

22:11

Skrevet

hehe, tusen takk:) skal skrive det ned just nuh:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...