Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Er det bare meg som synes at Tone er en skikkelig media kåt person..¨ Når hun prater...det er liksom noe der som irriterer meg, måten hun ordlegger seg på...og tingene hun sier... Hadde ikke hun nettopp en annen kjæreste også? hehe..det går fort i den svingen der ja!
OsloMor Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 De er så dumme og selvgode sammen at det bare gjør vondt. Å jada, jeg er sikkert kjempemisunnelig og har en crush på Aksel Henie+ en masse tid til å se på Amanda, he-he;)
serin@ Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Synes hun er søt jeg da Men virker litt ung, men det er hun jo også strengt tatt! Og begynner vel å bli en stund siden den forrige kjæresten? Er vel ikke så uvanlig at det går fort i svingene når man er i begynnelsen av 20 årene og barnløs!
Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Tror vel ikke så mange er misunlig på de..ikke jeg iallefall haha, synes bare de virker veldig SE PÅ OSS...spesiellt Tone da..virker overfladisk...
Gjest Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 Synes hun virket litt småbrisen da hun ble intervjuet på Wachera ;-p
Mille** Skrevet 22. august 2009 #7 Skrevet 22. august 2009 Jeg syns det er skikkelig flause at Dagbladet har de på nesten hele sin førsteside i dag! Herregud, det er ikke kronprinsen som har fått seg dame altså! Har de ikke viktigere nyheter å komme med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå