Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Sett bort fra unormalt mye blødninger osv.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Har du lyst på det?? hehe Man får jernmangel ved blandt annet å få for lite jern i seg og da blir man blodfattig. Ikke noe å trakte etter.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Nei, har ikke lyst på det.. :-) Men har nok hatt det. Var SKIKKELIG slapp og trøtt etter ferien, orket nesten ingenting, ville bare sove. Min svigermor ba med dra ned det nedre øyelokket, og hun sa jeg var helt hvit der, og da har man jernmangel. Man skal egentlig se blodårene og være rød. Så jeg kjøpte jerntabletter og tok 2-3 stk. for dagen, og det hjalp faktisk. Så da lurer jeg på hvorfor jeg har fått det. Jeg har ikke spist unormalt i ferien, men jeg har drukket alkohol mer enn vanlig. Kan det være det? hi
Ranveig R Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Eg har hatt jernmangel to gongar, først då eldste var rundt året og så då lille var rundt året. Trur det var amminga som tok på for min del. Tok jerntablettar i 6 mnd utan bedring med lille, men 1 mnd etter ammeslutt var jernlagrene gått frå 9 til 24.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå