Gå til innhold

dere som er alene med barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser stadig om at det er flere her som alene ingen familie ingen mann, hvordan har dere kommet opp i den sitvasjonen dere er? Det må jo ha vært en mann inn i bildet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

Så klart har der vært en mann. En hadde jo ikke hatt barn uten.

Og hvilken "situasjon" er det du snakker om?

Jeg lurer mer på hvordan gifte og samboende er kommet opp i den situasjonen at de klager så mye på sin partner. Slik en ser så mange eksempel på her inne. Verre det, vil jeg tro.

Skrevet

hvofor er du alene er du etr så hespetre at ingen i familien vil ha med deg å gjøre og mannen stakk ?

Skrevet

skapte du et barn for å slippe å være alene?

Skrevet

Jeg er så voksen at jeg trenger da ikke mine foreldre til å oppdra mine barn. Jeg er tross alt snart 40, og er faktisk så heldig at fortsatt lever mine foreldre. Og ellers har jeg et helt normalt forhold til mine foreldre.

At en er alenemor har ingenting med ens egne foreldre å gjøre, slik at du vet det.

Det var jeg som stakk fra mannen, grunnet hans alkoholbruk og mishandling av meg.

Skrevet

fikk uplanlagt barn med mann fra andre siden av jorden. Sånn med den saken. Han ville ikke flytte hit, og jeg prøvde p bo der - men det fungerte rett og slett ikke.

har da mann i livet nå da, som har vært med meg og sønnen min i 2,5 år.(sønnen min er nå 3.5)

Skrevet

Mannen min var utro,og jeg kastet han ut. Foreldra mine bor fast i spania,ingen av besteforeldra lever. Jeg har ingen søsken.

SÅ JA,jeg er uten mann og uten noe familie. Men har små barn å ta meg av. Tror jo ikke at jeg blir alene resten av livet mitt,men akkurat nå så dreier hele verden seg om mine barn og hva som er best for de.

Skrevet

Kan jeg få påpeke at det heter "situasjonen" uten å bli oppnevnt til trådens hespetre?

Skrevet

HI her.. jeg må presisere jeg mener ikke alle alenemødre. de aller fleste alenemødre gjør en fantastisk jobb. Men jeg mener disse som til stadihget skriver her. jeg er alene bla bla ingen kan hjelpe meg bla bla..

Skrevet

jomfrufødsler seff!!!!

selv har jeg 3 av de.

for et spm!

Skrevet

Mine forhold varer sjelden lengre enn 3 mnd, fordi da finner jeg som regel ut at jeg ikke vil mer. Skylder på pappa som har lagt lista for høyt, og jeg stiller derfor enorme krav til menn. De skal være godt over snittet utrustra med intellekt, ikke være for tynne/tykke, skal kunne å fikse ting, bruke verktøy, fikse bil, være sosialt oppegående og ha god humor, flire uten å hikste, gå normalt, ikke være ondskapsfulle/slå, hate frp, ha god musikk og filmsmak. Har innsett det er VELDIG få av de, og må nok klare meg alene så lenge:) Men det går greit. Heldigvis er det batteri å få kjøpt.

Skrevet

Har 6 unger med 6 forskjellige, ikke noe problem det. Er bare å ta seg en tur på byen og få seg et "ligg", så er man jo gravid på null time. Hva trudde du???????????????? Misunnelig kanskje????? HÆ???

hooh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...