Gå til innhold

Hvordan er Reflex dressene i størrelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en frøken på 5,5 mnd og tenker å kjøpe en parkdress til henne. Det neste halve året er det jo mest til å ha på i vogna/ Manducaen, så om den er litt stor til å begynne med er ok.

Lurer på om jeg skal kjøpe 74 eller 80...? Hun er nå 67- 68 cm lang. Satser på å kjøpe en dress som passer helt frem til neste sommer.

Har ingen Reflex her, så får ikke prøvd! Og er dere fornøyd med dressen? Har lest at den er like grei som feks Reima?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det gjelder regntøyet deres er det stort i størrelsen i hvert fall. Reflex selges også hos Barnas Hus, i hvert fall her i Trondheim :)

Skrevet

hehe nei den er IKKE som reima..rar i størrelsen og klam

Skrevet

Den er helt topp, skal ha reflex til guttungen for 3 året på rad.

Ikke kald,klam eller våt.

Dert var et år de var litt korte i ryggen, men det ble fikset i fjor.

Skrevet

Ja- fant litt mer info etter jeg la ut innleggen som ikke var så bra... Så tror nok vi går for Reima likevel(:

Skrevet

Åhh- så det er fikset.. Fant også en test som viste at den ikke slapp ut fuktighet, så barna ble veldig klamme. Kjenner du noe til dette? Kanskje det også er fikset?

Ikke lett å bli klok på disse dressene(: Er jo stor prisforskjell..!

Skrevet

det er en god grunn til at det er stor prisforskjell. reima har så flotte dresser, de er så myke og lett beveglige. mini har til og med bruke dressen i høljende regnvær, vannet bare preller av.

Skrevet

Vet ikke om det med klamhet er fikset, viste igrunn ikke at det var et problem.

Har en gutt som er ganske varm av seg, men han er aldri klam i dressen sin.

Jeg har ihvertfall hvert veldig fornøyd med reflex i flere år. Men du har kommet inn i reima verden nå.hehe. her er det ekstremt mange reima tilhengere. Men det er mange synspunkter på dressene noen liker den og noen liker den ikke. Må nesten bare prøve og se hvordan du selv er fornøyd tror jeg :-)

Skrevet

He he- ja du har nok rett i at vi er i en Reima verden. ( og mange andre temaer...!)

Ja vi får bare finne ut hva vi satser på. Men takk for svarene til dere alle(:

Skrevet

Reflex annonserte med at de hadde forbedret dressene på alle punkt i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...