Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Knip mens dere holder på. Altså, ikke knip og hold, men knip og slipp knip og slipp.... funker som bare det.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Men den følelsen av at man må tisse, går det over eller? Jeg er så nær, så nær noen ganger men akk så langt fra. Heldigvis kan jeg få tusen "vanlige" orgasmer som er veldig bra, men skulle gjerne likt å få en kun av mannens aktivitet;)
Lilli med småtrolla Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Det er vel forskjellig fra person til person, men dette funker for meg: Han sitter rett opp og ned i sofaen. Du sitter oppå han med ansiktet mot han og et kne på hver side av lårene hans. Dødsgod stilling der han treffer g-punktet mitt =) Ellers syns jeg alltid jeg får lettere orgasme når vi bruker mint-glidemiddelet fra Durex
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 Mint glidemiddelet fra Durex? Er det mintlukt på? Kanskje jeg skal kjøpe det, evt. bare bruke tigerbalsam ha-ha:0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå