Gå til innhold

Hvordan vet man om man lekker fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merket i sted at jeg var litt våt i truseinnlegget...så nå har jeg bytttet for og sjekke om en times tid.

Lukter fostervann noe spesielt???????????????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet man ikke nødvendigvis. Jeg ble sjekket for det også her om dagen, selv om jeg mente det bare var tynn utflod det var snakk om (siden jeg likevel var innom Føden og nevnte det i forbifarten). Legen sa det vanligvis ville fylle et bind ganske raskt og renne jevnt, men at det forekom at det bare piplet litt nå og da. Hun sa også at det ofte luktet litt søtt og at konsistensen var omtrent som vann.

Om det renner mye, ville jeg tatt en telefon til føden og hørt. De kan sjekke dette ganske kjapt.

Skrevet

Jeg har fått bedskjed om at du lukter det. for det er en lukt du aldri har kjent før. Men vi produserer jo fostervann hele tiden, så ikke sikker du trenger å bekymre deg.

Skrevet

fostervann skal lukte som sæd...

MVH ei som har jobbet på føden:)

Skrevet

hehe..jeg synes urinen min har luktet sukkertøy i flere uker nå så jeg kommer til å slite med å kjenne skikkelig etter

Skrevet

Fostervannet mitt luktet ingenting men når jeg så på det i et glass, så danset det små hvite flat i fostervannet. Det var faktisk slik føden ble sikre på at det fostervann som kom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...